حضور پنج گیلانی در اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ

پنج ورزشکار و مربی گیلانی در اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو حضور یافتند.

کد مطلب: ۶۵۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران در تهران برپا شده که سه ورزشکار و 2 مربی از گیلان نیز ، در این اردو حضور یافتند.
سعید علیپور افزود: بر این اساس ، میرداوود موسوی، سیدامیرخوشکلام و حسین غلامی سه ورزشکار شایسته گیلانی در اردوی آمادگی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو حضور دارند.
وی ادامه داد: همچنین عباس گیاهی و مهرداد خوش سلوک دو مربی با سابقه گیلان نیز به عنوان کادر فنی، در اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ حضور یافته اند تا ورزشکاران زیر نظر این مربیان تمرین کنند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی کیک بوکسینگ ایران خود را برای حضور در رقابت های ورزشی داخل سالن آسیا آماده می کند.
علیپور یادآور شد: رقابت های ورزشی داخل سالن قهرمانی آسیا، شهریور ماه سال جاری در رشته های ورزشی مختلف و با حضور ورزشکاران کشورهای قاره کهن، در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار خواهد شد .
وی بیان کرد:امیدواریم که میرداوود موسوی، سیدامیرخوشکلام و حسین غلامی سه ورزشکار گیلانی با درخشش در اردو ، به عضویت تیم ملی کیک بوکسینگ واکو در آیند تا رقابت های قهرمانی ورزش های داخل سالن آسیا حضور یابند.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزش های رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار