ارائه خدمات مشاوره ای 300 مشاور در 2 هزار مدرسه استان زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان درهمایش همیارمشاوران قطب4 کشور در کانون سهروردی زنجان گفت: درحال حاضر300 مشاور در 2 هزار و 200 آموزشگاه استان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

کد مطلب: ۶۵۵۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،صبح امروز پنج شنبه 26 مرداد همایش همیار مشاوران قطب 4کشوری با شرکت 250دانش آموزپسر دوره اول متوسطه و مشاوران مدارس استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی ،همدان،اردبیل،قزوین و زنجان و با حضور میهمانان وزارتی ومسئولین استانی در محل کانون فرهنگی وتربیتی شهر زنجان برگزار شد.

محمودعباسی معاون پرورشی زنجان گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود،لزوم حضور مشاوران در دوره ابتدایی و دوره دوم متوسطه به خصوص هنرستان هانیز احساس می شود.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان زنجان تصریح کرد:در حال حاضر درمدارس دوره دوم متوسطه برخی مناطق استان و در مدارس حاشیه ای شهر زنجان بر اساس احساس نیاز مشاور داریم.

عباسی با اشاره به اینکه استان زنجان در هدایت تحصیلی جزو پنج استان برتر کشور است گفت:امسال مشکل حادی در زمینه هدایت تحصیلی در مدارس استان نداریم ونیازمند مشارکت همگانی دراین زمبنه هستیم تا هدایت تحصیلی به خوبی به سرانجام برسد.

معاون مدیرکل در حوزه پرورشی با توجه به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند اظهار داشت:مردم باید از خدمات آموزش وپرورش راضی باشند.

وی در ادامه با اشاره به وجود 120 مشاور با تحصیلات دکترا و فوق لیسانس در استان گفت:در حال حاضر مشاوران مدارس استان از لحاظ سطح تحصیلات و تخصص در وضعیت مناسبی هستند.

عباسی در پایان اظهار داشت:طرح همیار مشاور بسیار موفق بوده است و باید به همه ی دوره های تحصیلی تسری پیدا کند تا بتوان آسیب های اجتماعی را کنترل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار