پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت سالروز ورود آزادگان

مهدی حاجتی به مناسبت بیست و هفتمین سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۶۵۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مدیرکل آموزشوپرورش طی پیامی ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت که به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

بیست و ششم مردادماه یادآور بازگشت غرور آفرین مردان و زنان آزاده ای است که پس از تحمل سالها شکنجه و دوری از خانواده به افتخار آزادگی نائل آمدند. رادمردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدید ترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمانهای امام راحل دست بر نداشتند.

آزادگان سرافراز ما هیچگاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نبوده و نیستند،بلکه همواره مانند روحی در کالبد همه ارکان این کشور و ملت جاری و ساری اند و سیره و پیام آنها شکوه ،سربلندی و اقتدار ایران اسلامی است.

امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید هستند و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

اینجانب سالروز این اتفاق شکوهمند را به همه آزادگان سرافراز، اسوه های مقاومت ،شجاعت و رشادت ،خانواده های صبور آزادگان و همه دانش آموزان و فرهنگیان عزیز تبریک عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار