نماینده قائمشهر: پاسخ نهایی کتبی وزرای پیشنهادی بدعت است

نماینده قائمشهر نسبت به توضیحات کتبی وزرای پیشنهادی و تردد بیش از اندازه و حضور معاونان وزارتخانه‌ها در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تذکر داد.

کد مطلب: ۶۵۴۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، علی ادیانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) خطاب به لاریجانی، گفت: آقای لاریجانی شما در جلسه صبح در پاسخ به تذکری به درستی تاکید کردید که وزرای پیشنهادی باید به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.

وی افزود: اینکه وزرا پاسخ‌های خود را کتبی به هیات رئیسه بدهند و رئیس جلسه نیز آن را قرائت کند یک نوع بدعت است و نباید اجازه چنین کاری داده شود.

نماینده قائمشهر در تذکر دیگری گفت: حضور پر تعداد معاونان وزارتخانه‌ها در روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تنها باعث بر هم خوردن نظم حاکم بر مجلس می شود. طبیعتا معاونان می‌دانند که قرار است در چه زمان و چه روزی صلاحیت وزیر مربوطه مورد بررسی قرار گیرد لذا درخواست ما رسیدگی به این موضوع است. همچنین خواستار جلوگیری از تجمعات در مجلس هستیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: با توجه به اینکه مجلس در حال بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی است، حضور معاونان پارلمانی از لحاظ آئین نامه‌ای اشکالی ندارد اما آنها نباید در صندلی‌های نمایندگان و آن محدوده باشند.

رئیس مجلس گفت: درباره پاسخ‌های کتبی نمایندگان نیز بنده روز گذشته به آقای جهرمی گفتم که خوب بود اجمالا به آن سوال پاسخ می‌دادید که ایشان هم در پاسخ گفت که اجمالا به موضوع پرداخته است ولی از این به بعد وزرا پاسخ نمایندگان را بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار