نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش :

رشد 112 درصدی حقوق فرهنگیان در زمان بطحایی صورت گرفت

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم گفت: بطحائی در سال 94 توانست حقوق فرهنگیان را به میزان 112 درصد افزایش دهد.

کد مطلب: ۶۵۴۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، محمد بیرانوندی روز سه شنبه در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: ما می خواهیم کسی را از جنس خودمان در آموزش و پرورش داشته باشیم و یک میلیون فرهنگی گفتند ما توان اداره آموزش و پرورش داریم و چه کسی بهتر و بیشتر از بطحائی از مسائل این وزارتخانه خبر دارد.
وی تاکید کرد: بطحائی می داند راه تامین نیروی انسانی چیست و از دغدغه فرهنگیان در حوزه معیشت خبر دارد.
نماینده مردم خرم آباد و دوره گفت: من به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ثبت نام کردم ولی اسمم در قرعه در نیامد و بعد از صحبت های رئیس جمهوری تلاش کردم تا نکاتی را به سمع و نظر فرهنگیان و نمایندگان برسانم.
بیرانوندی افزود: همه می دانیم و مردم از همه کاستی های برخی وزیران و مدیران دستگاه ها در دولت یازدهم آگاهی داشتند و از برخی فرصت سوزی ها مطلع بودند ولی به صحبت های امیدوارکننده رئیس جمهوری و احزاب و شخصیت ها تکیه کردند و حماسه ای بی نظیر را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آفریدند.
وی اضافه کرد: همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت براین باورند اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد این امر نیاز به عزم ملی دارد، یعنی حمایت و همت همگان، مجلس، ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه و همه دستگاه ها را می طلبد.
این نماینده مجلس همچنین گفت: امروز صبح روحانی در پیشگاه مردم و نمایندگان گفت که وزارت آموزش و پرورش مهمترین و بزرگترین وزارتخانه این کشور است و گفت که این بزرگترین وزارتخانه را به دست کسی می سپارد که از او خواسته است تا تحول ایجاد کند.
وی افزود: بنده به عنوان عضو کوچکی از ستاد شما در استان لرستان می گویم که این فرمایش شما محل اعتماد ماست.
بیرانوندی اضافه کرد: بعضی از نمایندگان از بنده به عنوان مسئول کمیته آموزش و پرورش سوال می کردند که دولت چقدر از وزیر حمایت خواهد کرد و رئیس جمهوری گفت که حتما تحول می خواهیم.
وی از بطحائی به عنوان مردی با اخلاق، با ادب و اهل تعامل یاد کرد و گفت: تعامل، نیازمند حرکت و پیشرفت جامعه تعلیم و تعلم است.
وی افزود: بطحائی هم مربی پرورشی است و هم معلم کلاس درس و بعد به عنوان مدیر مدرسه خدمت کرد و سپس در کسوت معاون آموزش و پرورش و در نهایت جانشین وزیر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار