در گفت و گو با پانا؛

عثمانی: برنامه های بطحایی برای وزارت آموزش و پرورش عملیاتی است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی انتخاب بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش را مثبت قلمداد کرد و با اشاره به برنامه های ارائه شده توسط وی گفت: برنامه های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قابل اجرا و عملیاتی است.

کد مطلب: ۶۵۴۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان به خبرنگار پانا گفت: برنامه های بطحایی منطبق بر مشکلات موجود وزارت آموزش و پرورش بوده و قابل اجرا است. آنچه او ارائه کرده برنامه ای آرمانی نیست که صرفا زیبا باشد و در واقع برنامه هایی قابل تحقق و عملیاتی هستند.

این عضو فراکسیون امید بیان کرد: برنامه هایی که بطحایی ارائه کرده برنامه های خوبی است، اگر چه توانمندی هیچ وزیری را تا زمانی که بر این مسند ننشیند نمی توان سنجید ولی اگر در حوزه کاری خود قوی عمل نمی کرد به عنوان وزیر معرفی نمی شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش می تواند مطالبات فرهنگیان را تامین کند گفت: وزیر یک واسطه است و خواسته فرهنگیان را دولت باید ادا کند نه شخص وزیر. البته چون بطحایی از بدنه آموزش و پرورش است، مشکلات را به خوبی درک می کند و می تواند به درستی آنها را منتقل کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: همیشه این گله مندی وجود داشت که چرا وزیر از خارج از وزراتخانه معرفی می شود. امروز این وزیر از بدنه وزارتخانه انتخاب شده و این یک امتیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار