با قهرمانی سه دوره مسابقات;

دانش آموزان آذربایجانشرقی مقام دوم بازیهای بومی محلی کشور را کسب کردند

تیم دانش آموزی شهرستان بناب به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی در سی و چهارمین دوره بازیهای بومی محلی قهرمانی کشور مقام دوم را کسب کرد.

کد مطلب: ۶۵۴۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سی و چهارمین دوره بازیهای بومی محلی قهرمانی کشور در شهرکرد برگزار و تیم استان با کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی در مجموع به مقام دوم این مسابقات دست یافت .

در دیدار نهایی بازیهای هفت سنگ تیم استان به مصاف تیم یزد رفت که در نهایت با شکست این تیم برای سومین سال متوالی قهرمان این مسابقات شد و تیم های یزد و چهارمحال و بختیاری دوم و سوم شدند .

نماینده استان در دیدار نهایی داژ بال (وسطی) مغلوب تیم خراسان رضوی شد و نائب قهرمان این مسابقات گردید و چهارمحال بختیاری نیز به مقام سوم رسید .

اسد زاده ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن تبریک به دانش آموزان و مربیان موفق در این مسابقات، از تیم هفت سنگ استان که توانسته است برای سومین سال متوالی قهرمان این رشته شود به طور ویژه تجلیل کرد .

محسن احمدوش مربی تیم بومی محلی استان گفت: سی و چهارمین دوره بازیهای بومی محلی به میزبانی شهرکرد برگزار شد که تیم ها از لحاظ کیفی و آمادگی نسبت به دوره های قبل خیلی بهتر بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار