صافی به پانا خبر داد

توجه به موضوع همسان سازی حقوق بازنشسته و شاغل در بودجه 97

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال تلاش می شود در بودجه 97 به بازنشستگان و بهبودی وضعیت آن ها توجه شود، منتظر هستیم پس از پیشنهاد شدن بودجه سال 97 در راستای برنامه ششم به تدریج موضوع همسان سازی حقوق بازنشسته و شاغل که یکی از موضوعات مهم است، صورت بگیرد.

کد مطلب: ۶۵۳۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد صافی در گفت و گو با پانا، در خصوص بهبود وضعیت بازنشستگان، اظهار کرد: یکی از تلاش هایی که توسط کانون بازنشستگی آموزش و پرورش شده است، این بوده که با معاون رییس جمهور در امور اداری و استخدامی کشور ملاقات داشته و در خصوص قانون خدمات مدیریت کشور با او مذاکره کند.

وی ادامه داد: با معاون رییس جمهور در امور اداری و استخدامی کشور در خصوص اصلاح این قانون و ارائه آن به دولت صبحت شد این قانون درهیئت دولت اصلاحاتی در بندهایی در ارتباط با نظام استخدامی کشور از جمله وضعیت بازنشستگان و افزایش حقوق آن ها داشت.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: منتظر هستیم دولت این متن را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد تا از طریق نمایندگان در سراسر کشور و روسای کانون های بازنشستگی مطالب مطرح شده بتواند در جهت ساماندهی امور و همسان سازی بازنشستگان پیگیری شود.

وی اشاره کرد: به گفته معاون رییس جمهور امسال تلاش می شود در بودجه 97 به بازنشستگان و بهبودی وضعیت آن ها توجه شود، منتظر هستیم پس از اینکه این قانون در مجلس به تصویب رسید پس از پیشنهاد شدن بودجه سال 97 در راستای برنامه ششم به تدریج موضوع همسان سازی حقوق بازنشسته و شاغل که یکی از موضوعات مهم است، صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار