شهردار مراغه عنوان کرد:

رسانه ها نقش مهمی در توسعه شهری دارند

شهردار مراغه با اشاره به نقش رسانه ها در ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان بیان کرد: رسانه ها و خبرنگاران، به عنوان مشاوران مجموعه مدیریت شهری، نقش مهمی در توسعه و عمران شهری دارند.

کد مطلب: ۶۵۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمدرضا احمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات مراغه افزود: خبرنگاران همواره سهم بزرگی در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه داشته و بازوان توسعه و آبادانی شهر به شمار می روند.
وی ادامه داد: رسانه ها و مطبوعات با انعکاس مسائل و مشکلات شهری و مطالبات مردمی، انتقال دهنده این دغدغه ها به مسئولان در راستای رفع آنها و نیز بالندگی و پویایی شهر هستند.
احمدی عنوان کرد: خبرنگاران مانند پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان و آیینه تمام نمای جامعه راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات شهری هستند و در این راستا باید از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی این قشر فرهنگی و تلاشگر بهره برد.
وی با اشاره به بودجه 563 میلیارد ریالی شهرداری مراغه در سال جاری گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، 293 میلیارد ریال معادل 52 درصد بودجه در بخش عمرانی و 260 میلیارد ریال معادل 47 درصد در بخش جاری هزینه می شود.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری مراغه در راستای توسعه و عمران شهری، در یک سال اخیر 180 هزار متر مربع آسفالت ریزی در مناطق مختلف شهری اجرا کرده و هم اکنون نیز 25 هزار متر مربع آسفالت ریزی در مقابل دانشگاه مراغه در قالب 2 فاز در دست اجرا است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه نیز در این نشست گفت: اگر در جامعه ای رسانه ها پویا و اصحاب رسانه فعال نباشند، جامعه دچار خسارت و عدم توسعه خواهد شد.
احمد دادرس فیاض افزود: با توجه به ظرفیت های بالای موجود در عرصه فرهنگ رسانه، بهره گیری از این پتانسیل ها برای معرفی چهره فرهنگی مراغه ضروری و حیاتی است.
وی تصریح کرد: حضور رسانه ها و خبرنگاران در اجرای طرح های عمرانی و انعکاس اخبار، نقش مهمی در اطلاع رسانی برای آحاد جامعه ایفا می کند.
وی در این نشست خواستار نامگذاری یکی از میادین و یا خیابان های شهری مراغه با عنوان 'خبرنگار' در راستای پاسداشت تلاش های اصحاب رسانه در این شهرستان شد.
در این مراسم از فرزاد غفاریان سالاری مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مراغه و خبرنگار پانا به مناسبت روز خبرنگارتجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار