در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

نظر مثبت کارن خانلری درباره وزارت بطحایی در آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی معرفی"بطحایی" را برای وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم مثبت دانست و گفت: بطحایی باید تلاش کند تا بتواند در این پست کارایی لازم را داشته باشد.

کد مطلب: ۶۵۳۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

کارن خانلری در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه برنامه های وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را کامل مطالعه کرده ام، اظهار کرد: روز گذشته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت ها و برنامه های بطحایی بحث و گفت و گو شد و برآیند این برنامه ها مثبت بود. معرفی وی را مثبت می دانم اما بطحایی باید در صحن مجلس و در دفاع از برنامه هایش هم موفق باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه فضای روز گذشته مجلس در خصوص بطحایی مثبت بود، افزود: تاکنون همه چیز برای سکانداری بطحایی خوب است اما باید دید که در آینده او می تواند از برنامه های ارائه شده خود دفاع کند.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی از مخالفت ها به این دلیل است که گفته می شود بسیاری از مشکلات در دوران معاونت بطحایی می توانست حل شود که نشده است به همین دلیل نمی توان قضاوتی بر آینده داشت.

وی همچنین عنوان کرد: بطحایی باید تلاش کند تا بتواند در این پست کارایی لازم را داشته باشد و بتواند نظرات نمایندگان را برای وزارت در آموزش و پرورش که مسئولیت بزرگی برعهده دارد، جذب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار