مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

رویکرد اقتصادی بطحایی راه نجات آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به رای 24میلیونی مردم به آقای روحانی گفت : اعتماد به دکتر روحانی در رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گزینه های معرفی شده برای تصدی وزارت خانه های مختلف تجلی پیدا می کند.

کد مطلب: ۶۵۳۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،خدا نظر دریکوند در گفتگو با خبرنگاران افزود : شکی نیست که ریاست محترم جمهور با در نظر گرفتن مصالح و منافع مردم گزینه های خود راا ز میان چهره های وفادار به دولت و معتقد به سیاست ها و برنامه های دولت تدبیرو امید به مجلس معرفی کرده و احترام به نظر رئیس جمهور می تواند کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت و خدمات رسانی مطلوب قرار دهد .

وی همراهی و حمایت با دولت را در رای اعتماد به گزینه های معرفی شده خواندو گفت : باید به نظر رئیس جمهور احترام گذاشت و به گزینه های معرفی شده اعتماد کرد .

دریکوند در ادامه به سوابق سید محمد بطحائی به عنوان گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اشاره کردو گفت : شاید بتوان گفت که ریشه بسیاری از موانع و مشکلات آموزش و پرورش به مسائل مالی برمی گردد و رویکرد اقتصادی و صبغه مالی آقای بطحائی از جمله مواردی است که می تواند آموزش و پرورش را از بن بست های موجود رهایی بخشد . وی در ادامه به ارتباط نزدیک و تعامل سازنده آقای بطحائی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هم اشاره کردو گفت : این تعامل و ارتباط نزدیک می تواند در جذب اعتبارات هم تاثیر گذار باشد .

دریکوند جامعیت شخصیت بطحائی هم اشاره کرد و گفت : تجارب علمی و عملی و حضور در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و تسلط به مبانی نظری و عملی آموزش و پرورش هم از جمله محسناتی است که می تواند در مدیریت کارآمد و اثر بخش آقای بطحائی در آ موزش و پرورش مثمر ثمر واقع شود .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی جدید اشاره و تصریح کرد : در این ایام که پروژه مهر در حال برگزاری است ،ضرورت دارد تا وزیر آموزش و پرورش با فراغ بال و قوت به برنامه ریزی منسجم برای بازگشایی مدارس، استقبال از دانش آموزان و فرهنگیان ، تدوین برنامه سالانه و جذب اعتبارات مورد نیاز از دولت مبادرت کند و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی می تواند این فرصت بالقوه را در اختیار آموزش و پرورش به عنوان گسترده ترین مجموعه آموزشی و فرهنگی کشور قرار دهد تا بتواند برنامه های خود را با اتکا به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی عملیاتی و اجرایی کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار