صافی در گفت و گو با پانا:

بطحایی نگاه مثبتی برای حل مشکلات بازنشستگان فرهنگی دارد

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از انتظارات شاغلین و بازنشسته ها این است که وزیر آموزش و پرورش از بین خودشان انتخاب شود که با معرفی شدن"سیدمحمد بطحایی" این موضوع در حال محقق شدن است.

کد مطلب: ۶۵۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
احمد صافی در گفت و گو با پانا در خصوص معرفی سیدمحمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش،اظهارکرد: با آمدن"بطحایی" امیدوار هستیم کارگروه بررسی مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش تقویت شده و به بازنشسته ها بیشتر توجه شود.
وی به بیان برخی از فعالیتهای بطحایی در آموزش و پرورش پرداخت و ویژگی های مثبت وی را برشمرد و ادامه داد: بطحایی با سوابق و توانمندی که دارد می تواند قوانین و آیین نامه های بهتری را برای بهبود شرایط در آموزش و پرورش و در راستای سند تحول بنیادین، پیشنهاد دهد.
مشاور وزیر و رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بطحایی در این چند سال فعالیت خود تجارب بسیار ارزشمندی به دست آورده است، گفت: بطحایی فردی مومن و مقید به امور اخلاقی و متدین است و مراحل مختلف را در آموزش و پرورش ایران از دبیری، مربی، کارشناسی و مدیرکلی طی کرده است.
بطحایی سلسله مراتب سازمانی را طی کرده
وی همچنین با بیان اینکه بطحایی سلسله مراتب سازمانی را که لازمه یک وزیر است، طی کرده، اضافه کرد: بطحایی از بدنه آموزش و پرورش برخاسته است یکی از انتظارات شاغلین و بازنشسته ها این است که وزیر آموزش و پرورش از بین خودشان انتخاب شود که اکنون این موضوع در حال محقق شدن است.
صافی اظهار کرد: بطحایی مدت ها در بخش مالی اداری فعالیت کرده و می توان انتظار داشت که با طرح و برنامه هایش از حقوق بازنشسته ها در دولت، مجلس، سازمان مدیریت و سازمان برنامه و بودجه دفاع کند.
دولت و مجلس از بطحایی حمایت کنند
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم با حمایت دولت و مجلس، بطحایی رای بیاورد و برای محقق شدن خواسته های فرهنگیان و بازنشستگان گام بردارد.
صافی معتقد است بطحایی در جلسات مختلف از علاقه مندی خود برای بهبود یافتن وضعیت بازنشستگان صحبت کرده و در بسیاری از سمینارها با دیدگاه مثبت و کمک به بازنشستگان و تکریم آن ها حضور داشته است.
تاکید بر ثبات مدیریت
صافی اشاره کرد: بطحایی فردی مودب بوده و مراجعین و بازنشسته ها را مورد احترام قرار می دهد. معتقدم همه باید کمک کنند تا آموزش و پرورش ثبات مدیریت پیدا کند تا نیازهای بیش از یک میلیون پرسنل، 800 هزار بازنششته و 14 میلیون دانش آموز را در 762 منطقه آموزشی پاسخ دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که در کانون های بازشنستگی همواره تاکید می کنیم این است که وزیر آموزش و پرورش و وزیر تعاون،رفاه و کار وظیفه تکریم بازنشستگان را برعهده دارند. امیدواریم وزیر آینده آموزش و پرورش در کاهش مشکلات فرهنگیان شاغل و بازنشسته گام مثبتی بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار