دولت مشوق ساخت سالن سینما به دست بخش خصوصی است

مدیرعامل مؤسسه سینماشهر درباره ساخت پردیس های سینمایی در کشور گفت: دولت دیگر ساخت سالن سینما را در نظر ندارد اما نهضت سالن سازی بخش خصوصی را تشویق می کند و این روش ادامه پیدا می کند.

کد مطلب: ۶۵۲۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا فارس، مجید مسچی در جمع سینماگران شیراز افزود: سراسر کشور نیاز به سالن های جدید داریم و به همین منظور در شهرهای بزرگ مانند اصفهان، شیراز، تبریز، تهران و رشت نهضت سالن سازی ادامه پیدا می کند.
وی گفت : سینماهای قدیمی کشور تاکنون یا بازسازی شده ویا درحال بازسازی می باشد. اولویت فعلی تبدیل سالن های قدیمی به سالن های چند سالنه جدید است.
مسچی بیان کرد: تا پایان سال آتی ما تعداد 17 سالن را بازسازی می کنیم و در همین سال 16 پروژه در دست اجرا داریم و 9 پروژه هم آماده شروع عملیات میباشد.
مدیرعامل مؤسسه سینماشهر افزود: ما امسال از مرز بازسازی 500 سالن سینما در کشور می گذریم که هنوز با جمعیت و نیازهای مردم سازگار نیست ولی باید بدانیم روند ساخت و تجهیز و بازسازی سالن ها زمان‌بر است.
مسچی با اشاره به علاقه صاحبان سرمایه به ساخت سالن سینما در مراکز تجاری بیان کرد: چند سال پیش صاحبان سرمایه علاقه ای به تاسیس سینما در مجتمع های تجاری نداشتند ولی امروز به جایی رسیده ایم که آنها خودشان درخواست می دهند که در مجتمع های شان سالن سینما باشد و معتقدند سینما به بخش تجاری هم رونق می بخشد.
مدیرعامل مؤسسه سینماشهر گفت: استان فارس به عنوان منطقه الگو برای اجرای طرح ساخت سینماهای زیر ١٠٠ صندلی انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار