عارف: تا امروز فراکسیون امید موضع گیری در مورد هیچ یک از وزرا ندارد

رئیس فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید تا امروز هیچ موضعی در مورد هیچ از وزرای پیشنهادی ندارد و پس از ارزیابی کمیته ها و ارائه گزارش آنها روز سه شنبه یا چهارشنبه موضعگیری فراکسیون امید را مطرح می کنیم.

کد مطلب: ۶۵۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ محمدرضا عارف در حاشیه دوازدهمین کنگره سازمان عدالت و ازادی ایران اسلامی که در صبح امروز در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای وزرای پیشنهادی دولت دارید اظهار کرد: وزرای پینشهادی کابینه دوازدهم را از ساعت 7 صبح روز شنبه دعوت کرده ایم تا برنامه ها و توانمندی خود را ارائه دهند تا پس از انجام ارزیابی های موضع فراکسیون را اعلام کنیم . امروز فراکسیون هیچ موضعی در مورد هیچ یک از وزرا ندارد. اخباری که هم در رسانه های مختلف مطرح می شود نظر افراد است.

وی افزود: امیدواریم تا روز سه شنبه یا در نهایت چهارشنبه موضع فراکسیون امید را در مورد وزرای پیشنهادی اعلام کنیم.

رئیس فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان دیداری با رئیس دولت اصلاحات در مورد کابینه داشته اند یا خیر گفت: ممکن است افراد خاص برای هماهنگی بیشتر دیداری با رئیس دولت اصلاحات داشته باشند اما موضع اصلی را فراکسیون مطرح می کند و اکنون نیز کمیته هایی در دورن فراکسیون تشکیل شده است تا هر کدام از وزرا در درون کمیته های مربوطه حضور پیدا کنند و برنامه ها و توانمندی های خود را ارائه کنند. و کمیته ها مسئول هستند که وزرای پیشنهادی را ارزیابی کنند و گزارش خود را در اختیار فراکسیون قرار دهند که مبنای تصمیم گیری فراکسیون خواهد بود.

وی درباره کمیته رفع حصر و اقدامات انجام شده آن تا کنون گفت: موضع اصلی ما در این زمینه حل مسئله است ما نمی خواستیم این موضوع رسانه ای شود بلکه می خواستیم مردم نتیجه را ببیند البته در گذشته نیز اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است اما سعی کردیم که تعامل ها جدی تر باشد تا بتوانیم بهتر عمل کنیم و در همین مسیر با افراد مختلفی جلسه خواهیم داشتیم و امیدواریم در نهایت به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار