حضور 48 هزار دانش آموز گیلانی در مدارس غیر دولتی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 48 هزار دانش آموز گیلانی در 719 مدرسه به ظرفیت 3 هزار و 550 کلاس درس تحصیل می کنند.

کد مطلب: ۶۵۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی با اعلام این خبر در جلسه روسای شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی کشور که در مجتمع دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، گفت: حمایت از مدارس غیر دولتی از برنامه های راهبردی آموزش و پرورش است و تفاوتی در نوع خدمات و توجه به مدارس دولتی و غیردولتی وجود ندارد و اعتماد سازی در اولیا و دانش آموزان این نوع مدارس بسیار مهم است.

وی با اشاره به نقش مهم موسسان مدارس غیردولتی در ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی ، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین، نظارت مستمر بر فرآیند تعلیم و تربیت و تصمیم گیری های به موقع بسیار تأثیرگذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم حمایت از موسسان ، معلمان و دانش آموزان افزود: رعایت ظرفیت نوسازی مدارس ، برگزاری منظم دوره های ضمن خدمت برای معلمان و ایمن بودن مدارس، برخی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حاجتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آموزش و پرورش در راستای حمایت از فعالیتهای مردمی با استفاده از ظرفیت خانواده ها می کوشد در عین حال که از حقوق موسسان مدارس غیردولتی حمایت می کند ، با نظارت مستمر در جهت استیفای حقوق مردم هم گام بردارد.

وی به مأموریت های یکسان مدارس دولتی و غیردولتی اشاره کرد و گفت: آموزش دانش آموزان و پرورش نسل مومن و متخصص از اهداف اصلی آموزش و پرورش است که با وجود موسسان و معلمان متعهد امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار