ابطحی: پرداختن بیش از حد به حاشیه‌های مراسم تحلیف جایز نیست

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: پرداختن بیش از حد به اقدام کسی که عذرخواهی کرده درست نیست. این اخلاق باید نهادینه شود.

کد مطلب: ۶۵۱۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیدمحمدجواد ابطحی در نطق میان‌دستور مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک روز خبرنگار، گفت: امیدوارم حرمت قلم را به درستی پاس دارید.

وی با اشاره به حاشیه‌های مراسم تحلیف رییس‌جمهور در مجلس، گفت: بنده به سهم خودم از رعایت نشدن شان مجلس از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم و از همکارانی که عذرخواهی خود را علنا بیان کردند، تشکر می‌کنم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به مسئولان کشور در نکوهش ظلم و ستم به مردم به قرائت حدیثی از حضرت علی (ع) پرداخت و یادآور شد: شاید به یاد داشته باشید که آقای جعفریان، کمونیست نادم شده زمان شاه و دبیر حزب رستاخیر به ریاست صدا و سیما منصوب شد و در سال ۱۳۵۶ گفت: «مردم دارند پچ پچ می‌کنند، مبادا پچ پچ‌ها به فریاد تبدیل شود.» آقایان آیا ما فریاد مظلومان و ستمدیدگان و محرومان را نمی‌شنویم؟

این نماینده اصولگرای مجلس هشدار داد: ای صاحبان قلم، اندیشه و تدبیر فریاد مظلومان، کسانی که مورد تعهدی قرار گرفته‌اند و مطالبات به حقشان نادیده گرفته شده است، کارگران و کارمندان واحدهای تعطیل شده مثل کاشی نیلو و پلی اکریل، مطالبات سپرده‌گذاران مالی، مطالبات بازنشستگان لشگری و کشوری، مطالبات حق‌التدریسی‌ها و همه طلبکاران. مجلس و دولت باید اولویت‌گذاری کند به ویژه در امر معیشت و اقتصاد اما حواسمان جمع باشد که اولویت همیشگی ما تعلیم و تربیت است که از دست رفته است.

ابطحی سپس به تشریح نیازها و مشکلات مردم در خمینی‌شهر پرداخت و گفت: کارتون‌خوابی و حاشیه نشینی در خمینی‌شهر ویژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار