سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

دانشگاه فرهنگیان محل رشد استعدادهای دانشجویان است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان محل کشف و رشد استعدادهای دانشجویان است.

کد مطلب: ۶۵۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود مهر محمدی در افتتاحیه بیست و سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: استعداد و توانایی دانشجو معلمان باید در دانشگاه فرهنگیان رشد پیدا کند زیرا دانشجو معلمان در آینده باید دانش آموزان را در مدارس پرورش دهند.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد تحولی در آموزش و پرورش ایجاد شود این کار تنها به وسیله دانشگاه فرهنگیان صورت می پذیرد بنابراین باید به دانشجویان مجال پرورش استعدادهایشان را داد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: المپیاد ورزشی یکی از مظاهر توجه به استعدادهای ورزشی در دانشگاه فرهنگیان است که به طور جدی و دقیق پیگیری شده است.

مهر محمدی اظهار داشت: رقابت ها در دانشگاه فرهنگیان باید منشا رفاقت ها و تحکیم دوستی ها باشد و دانشجویان تا جایی که می توانند باید از کدورت، حسادت، دلخوری و دل آزردگی دوری کنند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا پس از این رقابت ها دوستی ها محکم و استوار تر شود.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان به توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی توجه ویژه دارد در همین راستا دانشگاه فرهنگیان توانست در اولین المپیاد ورزش همگانی که توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد در دو بخش دختران و پسران رتبه اول را در بین دانشگاه های کشور کسب نماید.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ابراز داشت: دانشجو معلمان پس از این که وارد مدارس شدند باید استعداد های دانش آموز را در زمینه های مختلف به خصوص در زمینه ورزشی شناسایی کرده و پرورش دهند.

مهرمحمدی افزود: المپیاد ورزشی دانشجویان فرهنگیان مقدمه ای برای حضور دانشجویان برگزیده در رقابت های کشوری و جهانی است که دانشجویان برتر در این مسابقات به المپیاد آموزش عالی کشور معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار