سرپرست مديريت آموزش و تربيت مسجد جمکران خبر داد

برگزاری دوره آموزشی «طب اسلامی» و «تربیت کودک» در مسجد مقدس جمكران

سرپرست مديريت آموزش و تربيت مسجد مقدس جمكران از برگزاری دوره های «تربیت کودک» و «طب اسلامي» در مسجد مقدس جمكران خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۰۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، سلیمیان با اشاره به برگزاری دوره آموزش تربیت مربی کودک در مسجد جمکران اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور ۷۸ شرکت کننده آقا و خانم از استان قم و سایر استان‌ها از جمله تهران، کرمان، مازندران و سمنان برگزار شد و طی آن اساتید، مباحثی همچون بیان روش‌های القاء غیر مستقیم مفاهیم دینی، مسابقات کودکانه، شعر خوانی، معما و طراحی، قالب‌های متنوعه ارائه محتوی دینی به کودکان و شیوه‌های قصه گویی و ارتباط با کودک و نوجوان را ارائه دادند.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب از این دوره بیان کرد: ظرفیت اولیه دوره تربیت مربی ۶۰ نفر بود و با توجه به استقبال بسیار خوب از آن، به ۷۸ نفر افزایش یافت و طی ۶ جلسه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور اساتید مجربی از حوزه علمیه قم در مرداد ماه برگزار شد.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران همچنین از برگزاری دوره آموزشی طب سنتی خبر داد و ابراز کرد: در این دوره نیز ۶۵ نفر شرکت کرده‌اند که با مباحثی همچون عنبیه شناسی، مزاج شناسی، دارو سازی، حجامت و همسرداری با مزاج شناسی، تربیت فرزند از نگاه طب اسلامی و مسائلی از این دست آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در این دوره‌ها پس از طی آزمون‌ها و مراحل کارورزی مدارک معتبری اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار