بی خبری رسانه های مخالف روحانی از تحلیف

مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی کشور امروز شنبه 14 مرداد ماه در حالی برگزار می شود که رسانه های مخالف روحانی در این روز تلاش می کنند کمتر به این خبر مهم بپردازند.

کد مطلب: ۶۵۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری پانا، مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوانت دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز عصر در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. بیش از 100 هیأت خارجی برای شرکت در این تحلیف به تهران آمده اند. گفته می شود حضور این تعداد از مقامات کشورهای مختلف جهان در مراسم تحلیف از ابتدای انقلاب تاکنون بی سابقه است.

اما با وجود این رسانه های مخالف روحانی امروز ترحیج دادند اخبار صفحه اول خود را به اخباری غیر از مراسم تحلیف اختصاص دهند.

اخبار منطقه ای و گرمای هوا از جمله مطالبی است که مدیران رسانه های مخالف روحانی ترحیج دادند که امروز تیتر یک رسانه هایشان باشد.

این رسانه های که از منتقدان جدی حسن روحانی در انتخابات اخیر بودند، در طول چهار سال گذشته نیز با سیاست های داخلی و خارجی دولت یازدهم بشدت مخالفت می کردند.

روحانی طی سال های گذشته بارها نسبت به عملکرد رسانه هایی که از پول بیت المال تأمین بودجه می شوند اعتراض کرده بود. رئیس جمهوری در سال 93 در مراسمی گفته بود: « اگر اطلاعات، تفنگ، پول، سرمایه، سایت، روزنامه و خبرگزاری را همه یکجا جمع کنیم ابوذر و سلمان هم فاسد می‌شوند . »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار