معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت برنامه ادارات قرار گیرد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت برنامه ادارات ‏قرار گیرد تا نسل جوان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فاصله نگیرند.‏

کد مطلب: ۶۴۹۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سرهنگ شکرعبدی ‏ در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور که در فرمانداری اردبیل برگزار شد،اظهار کرد: تدویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز باید در اولویت ترین برنامه های ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی قرار بگیرد چرا که آسایش و امنیت امروز را مدیون از جان گذشتگی و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌دانیم .

وی بیان کرد: متاسفانه با گذشت زمان نسل جوان از ارزش‌های انقلاب فاصله می‌گیرند که امروز در جهت آشنایی این نسل با آرمان‌های انقلاب وظیفه سنگینی بر دوش تمام مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که دارای ارزش‌ها و باورهای دینی مقدس است در منطقه به یک کشور ناب اسلامی تبدیل شده و از ابزارهای مهم رسیدن به این اهداف اردوهای راهیان نور است .

عبدی‏ اضافه کرد: خوشبختانه اردوهای راهیان نور طی چند سال اخیر در سطح کشور با استقبال خوبی روبرو شده است .

وی اذعان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به طور همه‌ جانبه مورد توجه قرار گیرد .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور در سطح استان اردبیل در سه بخش محلات، دانش‌آموزی و دانشجویی انجام می‌گیرد که طی سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب اعزام شده‌اند .

عبدی‏ بیان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان راهیان نور در استان از سوم مرداد آغاز شده است که طی چند روز گذشته از شهرستان‌های استان برای اعزام به این مناطق عملیاتی استقبال قابل توجه را شاهد بودیم .

وی اظهار کرد: تجدید میثاق با شهدا، بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی موضوعی است که باید در این زمینه مسئولان مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این اهداف را محقق کرده و برای فراهم کردن این بستر مهم به خوبی عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار