ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با 164نفر از شهروندان سیرجان

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان گفت:رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون قضائی و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان با 164شهروند سیرجانی ملاقات نمودند.

کد مطلب: ۶۴۹۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان، محمد بصیریان اظهار داشت:در این ملاقات مردمی که از ساعت 8:30 صبح امروز تا ساعت 13به طول انجامید در مجموع تعداد 264درخواست واصل گردید که به علت کمبود وقت و تداخل با سایر جلسات سایر درخواست ها (100درخواست)در سیکل اداری قرار گرفتند.

وی استقبال مردم سیرجان از این دیدار مردمی را مطلوب دانست و عنوان کرد:در این سفر نماینده عالی قوه قضائیه در استان به همراه جمعی از معاونین دادگستری استان با 164 نفر از شهروندان سیرجانی ملاقات ودستورات قضائی لازم را درپاسخ به درخواست های قضائی آنان صادر کردند .

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: در این ملاقات که در دادگستری شهرستان سیرجان برگزار شد به مسائلی از قبیل مشکلات مربوط به زندانیان ،تبدیل قرار ، اعسار و تسریع در رسیدگی پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد .

بصیریان خاطرنشان ساخت: برای دومین مرتبه طی یک سال گذشته بالاترین مقام قضائی استان کرمان در این شهرستان با شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی می نماید و این نشانه خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع است و دراین راستا از سفر 180 کیلومتری شهروندان سیرجانی به مرکز استان و اتلاف وقت آنان جلوگیری شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار