امام جمعه اردبیل:

دختران باید از زندگانی و سیره حضرت معصومه (س) الگو بگیرند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانش‌آموزان دختر باید از زندگانی و سیره حضرت معصومه (س) الگو بگیرند.

کد مطلب: ۶۴۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با دانش‌آموزان دختر شرکت کننده در طرح ملی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل در سالن اجتماعات حوزه علمیه مرحوم میرزا علی اکبر اظهار داشت: شما دختران انقلابی و بسیجی باید از سیره حضرت معصومه(س) الگو گرفته و آن را بین سایر دانش‌آموزان در مدارس و جامعه ترویج دهید .

عاملی با تبریک روز دختر و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) در جمع دانش‌آموزان دختر شرکت کننده در طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل تصریح کرد: امروز جامعه ما نیازمند دخترانی انقلابی و پاکدامن است تا بتوانند در موضوعات مختلف فرهنگی جامعه فعالیت کنند .

وی اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان اردبیل را یک اردوی ارزشمند و مناسب برای تربیت فرهنگی و انقلابی عنوان کرد و افزود: این اردو فقط جهت شرکت و حضور نیست و باید دانش‌آموزان دانسته‌های خود را در این اردو به سایر دانش‌آموزان در مدارس انتقال دهند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل فضای مجازی را یک فضای مناسب جهت انعکاس و انتشار مسائل دینی و مذهبی دانست و افزود: بسیاری از افراد هستند که فعالیت‌های تبلیغاتی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی را در کشورهای مختلف از همین فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند و شما دانش‌آموزان هم می‌توانید با فعالیت‌های ارزشمند و تأثیرگذار خود در فضای مجازی سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگی، تربیتی، قرآنی و دینی را ازطریق همین شبکه‌های اجتماعی ترویج و انتشار دهید .

گفتنی است: طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل از ۲ مرداد ماه در دو بخش خواهران و برادران تا ۱۲ مردادماه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی برگزاری می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار