مدیرکل آموزش وپرورش گلستان

خانواده در تعلیم و تربیت نقش مهمّی دارد

جلسه کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان استان به میزبانی شهرستان علی آبادکتول در سال 96 با حضور محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان ، نسرکانی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل ، محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید .

کد مطلب: ۶۴۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان گلستان، جلسه کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان استان به میزبانی شهرستان علی آبادکتول در سال 96 با حضور محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان ، نسرکانی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل ، محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید .

محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان اظهار داشت : خانواده در تعلیم و تربیت نقش مهمّی دارد و زمینه ی مشارکت خانواده ها در مدارس ایجاد شود تا احساس مسئولیت آنان افزایش یابد و همچنین هماهنگی بین خانه و مدرسه از ضروریات است .

ایشان ، با اشاره به اینکه آشنایی با روش های نوین تربیتی برای زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است افزودند : در سال 1396 یکی از سیاست ها و رویکردهای مهم افزایش میزان مشارکت ارکان مدرسه از طریق مدرسه وکلاس محوری می باشد

وی در بخش دیگری از سخنانش گفتند : مدرسه محوری راباید تمرین کنیم ونقش مدرسه را به عنوان کانون تحوّل ،و قدرت تصمیم گیری افزایش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد : انجمن اولیاء و مربیان به عنوان رکن اصلی است و مدیران به آن توجه جدّی داشته باشند و انجمن اولیاء و مربیان ،هم در تصمیمات و هم در اجرا دخالت نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار