اعلام نتایج مسابقات دوو میدانی دانش آموزان دخترمتوسطه اول سراسر کشور

با پایان رقابت های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی این مسابقات در مواد مختلف اعلام شد.

کد مطلب: ۶۴۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، در ماده پرتاب نیزه، صبا عظیمی از چهارمحال بختیاری اول شد، سوگند ابراهیم آبادی از کرمان به مقام دوم رسید و فرزانه امید نیز از ایلام به مقام سوم دست یافت همچنین ساینا سیاه پشت از البرز چهارم شد و جویره ملازهی و سارا رئیسی هر دو از سیستان و بلوچستان به ترتیب به مقام پنجم و ششم دست یافتند.

در ماده 100 متر با مانع گلابتون زارعی از کردستان، محدثه مرادی از آذربایجان شرقی و فاطمه محیطی زاده از یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند همچنین زهرا حفظی از یزد، مریم شریفی از فارس و فوژان فروزان از البرز به مقام های چهارم تا ششم دست یافتند.

در ماده 200 متر با مانع مریم محبی از تهران اول شد، رقیه پرویزی از زنجان به مقام دوم دست یافت و فائزه علی زاده از خراسان رضوی مقام سوم را از آن خود کرد

در ماده 200 متر آیسان خوش رفتار از آذربایجان شرقی، فاطمه زواری از کرمان، و نرگس سحری از همدان رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند همچنین آذین ترابی از تهران، لیلا یاری از البرز و پریا کنعانی از چهارمحال بختیاری عناوین چهارم تا ششم را کسب کردند.

در ماده 300 با مانع نرگس رستگار از خراسان رضوی، صدف آقاجانی از کردستان و سوگل نویدی از خراسان رضوی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم این دوره از رقابت ها شدند همچنین لیلا خدری از قم، گلاره فتح الهی از ایلام و سمیرا کردعلی از یزد نیز رتبه های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده 400 متر نسرین بهرامی از زنجان به مقام اول رسید، سوگل حدادی از تهران دوم شد و ساناز شاپری از خوزستان رتبه سوم را از آن خود کرد همچنین فرحناز مسجودی از شهرستان های تهران ، سلمی سلطانی از گلساتن و فاطمه افرا از کرمان نیز صاحب عناوین چهارم تا ششم شدند .

در ماده 800 متر محدثه ابراهیم پور از آذربایجان شرقی و پانته آ قلی پور از همدان و ملیکا تبریزی از آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و زهرا ایزنلو از خراسان رضوی، فائزه غضنفری از فارس و مهدیه اقدمی از البرز نیز رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب وزنه نرگس شب خیزی از زنجان، زهرا بهادرزائی از فارس و فاطمه عباسی از چهارمحال بختیاری رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و سمانه برزگر از قم، بهناز سبزعلی از خراسان جنوبی و هدیه ساعدی از کردستان حائز رتبه های چهارم تا ششم شدند.

در ماده پرش سه گام ساناز امینی پور و زهرا حفظی از یزد و آذر جوانمرد از تهران اول تا سوم شدند و محدثه مرادی از آذربایجان شرقی، سلمی سلطانی از گلستان و سها سالاری از فارس رتبه های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در ماده 100 متر، دلنیا بیگم جانی از کردستان، زهرا حسنی از خراسان رضوی و فاطمه وحیدیان از آذربایجان شرقی صاحب عناوین اول تا سوم شدند و سحر پرهیزگار از خراسان رضوی، حدیثه ذلقی از شهرستان های تهران و راحله کرد از گلستان به رتبه های چهارم تا ششم دست یافتند.

در ماده پرتاب دیسک مهلا محروقی از خراسان رضوی، زهرا بختیاری از همدان و الهه محمودی از یزد صاحب رتبه های اول تا سوم شدند و کژان فتح الهی از ایلام، نازنین جمالی پور از خوزستان و گلاره فتح الهی از ایلام نیز به رتبه های چهارم تا ششم دست یافتند.

در ماده 1500 متر، هستی ثمری از کردستان، آناهیتا آمری و مریم گرگینی هر دو از کرمان اول تا سوم شدند و نسترن فرهادی از اردبیل، ستایش یزدانی از خراسان شمالی و مهسا کدخدایی از سیستان و بلوچستان نیز رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده پرش طول گلابتون زارعی از کردستان، سارینا ساعدی از تهران و دلنیا بیگم جانی از کردستان رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند همچنین سوگل حدادی از تهران، سمیرا کردعلی از یزد و هدیه همتی از فارس نیز مقام های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار