برگزاری مراسم پیش اردوی ملی در شهریار

مراسم پیش اردوی ملی مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران با حضورمدیرسازمان دانش آموزی شهرستان های تهران ، معاونین تشکیلات دانش آموزی و مسئولین استانی و منطقه ای در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، در این برنامه ابوالحسن قلیزاده،مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های تهران در سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت معنوی این اردوها، رفتار و کردار مناسب رااز ویژگی های مهم مربیان و دانش آموزان خواند و در این راستا افزود: تشکلات پیشتازان و فرزانگان اعم از دانش آموز و مربی باید در هر شرایطی فروتن باشند.

وی اظهار داشت: در این اردوی ملی، همانند سال های گذشته مسابقاتی در زمینه های فرهنگی، مذهبی، فردی و اجتماعی برگزار می شود و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می شود .

در ادامه معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران نیز اظهارکرد: دراردوی ملی شهرستانهای تهران با تعداد نفرات 500 دانش آموز و130 مربی ، بیشترین آمار شرکت کننده را در این اردو دارا هستند .

جواهری نیا بیان کرد: ما در این اردو شاهد حضور دانش آموزانی از استان های مختلف نظیر البرز، همدان، قزوین و قم خواهیم بود .

وی همچنین اذعان داشت: برای مربیان و دانش آموزان در مجموع 6 اردو فرعی، با نام های هم فکری،هم دلی و همکاری جهت مربیان و برای دانش آموزان اردوهای اقتدار، اعتدال و امید به طور جداگانه برگزار خواهدشد .

/ خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار