مدیرکل مدارس آموزش از راه دور به پانا خبر داد:

روند صعودی نرخ پوشش تحصیلی در سال جاری

مدیرکل مدارس آموزش از راه دور گفت: افزایش نرخ پوشش تحصیلی در مدارس آموزش از راه دور مهم ترین هدف در سال جاری است.

کد مطلب: ۶۴۸۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

گودرز شاهمرادی در گفت و گو با خبرنگار پانا، در خصوص برنامه های سال جاری مدارس آموزش از راه دور، اظهار کرد: بیشترین اهتمام ما در سال تحصیلی آینده ارتقای نرخ پوشش تحصیلی است.

وی ادامه داد: از مسئولان آموزش و پرورش انتظار داریم که با استفاده از ظرفیت های مدارس آموزش از راه دور به افزایش نرخ پوششی کمک کنند.

مدیرکل مدارس آموزش از راه دور با اشاره به اینکه امیدوارم سال تحصیلی جدید سالی طلایی برای دانش آموزان باشد، گفت: می توان شرایطی را برای دانش آموزان فراهم کرد که هیچ دانش آموزی پشت درهای بسته مدارس نماند.

شاهمرادی با بیان اینکه پخش پوشش تحصیلی ما در دوره های متوسطه اول و دوم مطرح است، بیان کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید با این رویکرد پیش روی نرخ پوشش تحصیلی به حد اعلا برسد.

وی با تاکید براینکه مدارس آموزش از راه دور جز مدارس برنامه محور هستند، تصریح کرد: تمام مدارس ما با راهبرد مشخص و با برنامه در حال فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید بحث آموزش نیروی انسانی را مدنظر داریم و چند دوره برای آشنایی مدیران و معاونین اجرایی با سامانه های دانش آموزی برگزار می کنیم.

مدیرکل مدارس آموزش از راه دور با اشاره به برگزاری دوره هایی برای مشاورین و عوامل دیگر، گفت: استقرار طرح نظارت جامع یکی دیگر از برنامه های ما خواهد بود. در 4 مرحله نظارت با استفاده از شاخص های تعیین شده برای ارزیابی مدارس استان ها صورت می گیرد.

شاهمرادی ادامه داد: با اجرای طرح نظارت قریب به 30 درصد مدارس در 35 منطقه دارای مدارس آموزش از راه دور نظارت و ارزیابی می شوند.

وی همچنین افزود: برای سال تحصیلی جدید مرحله پنجم نظارت را در مدارس آموزش از راه دور خواهیم داشت .

وی در خصوص دستورالعمل دوره هماهنگی موسسان، اشاره کرد: این دستورالعمل قبل از آغاز سال تحصیلی در شورای عالی نظارت تصویب خواهد شد.

مدیرکل مدارس آموزش از راه دور گفت: دور جدید انتخابات شورای هماهنگی موسسان مدارس را جز برنامه به عنوان یک ظرفیت برای توسعه مشارکت، تقویت و کیفیت بخشی فعالیت ها داریم.

شاهمرادی در پایان بیان کرد: با رویکرد جدید مدارس آموزش از راه دور، خوشبختانه این مدارس در تدوین آیین نامه های جدید با ظرفیت های مناسب موفق بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار