شاهمرادی در گفت و گو با پانا:

ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور از پایان شهریورماه آغاز می شود

مدیر مدارس آموزش از راه دور گفت: پس از اتمام امتحانات شهریورماه ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور بلافاصله آغاز می شود و ورودی های جدید می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

کد مطلب: ۶۴۸۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

گودرز شاهمرادی در گفت و گو با پانا، در خصوص شهریه مدارس آموزش از راه دور نیز اظهار کرد: در مدارس آموزش از راه دور یک شهریه ثابت و یک شهریه براساس واحد درسی داریم که نرخ شهریه ثابت در سراسر کشور یکسان است.

وی ادامه داد: نرخ شهریه ورودی مدارس آموزش از راه دور در سال گذشته برای هر فرد 56 هزار تومان بود که برای شرکت در دوره تابستانی نصف این قیمت شهریه است.

مدیر مدارس آموزش از راه دور در پاسخ به این سوال که ثبت نام مدارس برای مهرماه از چه زمانی آغاز می شود؟، اشاره کرد: پس از اتمام امتحانات شهریورماه ثبت نام در این مدارس بلافاصله آغاز می شود. ورودی های جدید نیز از شهریورماه می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

ارتقای نرخ پوششی در مدارس آموزش از راه دور

شاهمرادی افزود: مهم ترین مساله ای که در این مدارس مورد توجه است ارتقای نرخ پوششی مطلوب برای رسیدن به ظرفیت های کامل است که هنوز با این موضوع فاصله داریم.

تحصیل 177 هزار دانش آموز در مدارس آموزش از راه دور

وی با بیان اینکه امیدواریم به تدریج این افزایش نرخ آموزشی و پوشش تحصیلی صورت گیرد، ادامه داد: درحال حاضر هزار و 652 مدرسه آموزش از راه دور با 177 هزار دانش آموز داریم.

مدیرکل مدارس آموزش از راه دور گفت: به دلیل اینکه شیوه آموزش در این مدارس متفاوت است جذب دانش آموز نیز با تحلیل مقدمات و ارائه شرایط برای تحصیل آن ها صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار