پرداخت بیش ۱۹ میلیارد ریال خسارت به مدد جویان کمیته امداد تربت جام

مدیرکمیته امداد تربت جام گفت: بیش 19 میلیارد ريال خسارت به مدد جویان کمیته امداد تربت جام به دلیل حوادث و بلایی طبیعی از طریق بیمه حوادث پرداخت شد.

کد مطلب: ۶۴۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

شیرمحمد شاکربرآبادی مدیر کمیته امداد تربت جام در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان رضوی با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد بیان داشت: زلزله ابتدای سال جاری به منازل مددجویان کمیته امداد خسارت وارد کرد که سه هزار ۷۴۰ پرونده تشکیل شد که ۸ نفر به مدت ۲۳ روز از طرف بیمه مورد برسی قرار دادند و برای هزار و ۴۵۰ پرونده تائید شده ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت توسط بیمه به مددجویان پرداخت می شود.

شاکربرآبادی ادامه داد: تمام منازل مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث شده اند که در سال گذشته بر اثر بارندگی و تخریب بعضی از منازل مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به خسارت دیدگان پرداخت شد.

وی با اشاره به عملکرد توانمدی کمیته امداد خاطر نشان کرد: کمیته امداد تربت جام توانسته است ۱۰۰درصد اعتبارات و تسهیلات آشتغالزایی راجذب کند و با نظارت دقیق بر انجام کارگاه های تولید نظارت کند.

مدیر کمیته امداد تربت جام یادآور شد: هفت هزار و ۳۲۰ نفر بی سرپرست، چهاز هزار یتیم، ۵۷۰ بیمار صعب العلاج و ۳۲۰ بیمار زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد هستند که با کمک خیرین توانسته ایم تمام ایتام دارای حامی شوند و فقط ۳۷ نفر در قالب طرح محسنین بدون حامی می باشند.

شاکربرآبادی عنوان کرد: تمام مجریان طرح های کمیته امداد دارای بیمه تامین اجتماعی می باشند که سالیانه برای هر نفر ۱۲ میلیون ریال حق بیمه پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در همه زمینه ها به خصوص اشتغال زایی، کاریابی و خودکفایی توانسته خدمات با کیفیت و مناسبی به جامعه هدف ارائه کند.

مدیر کمیته امداد تربت جام خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه مددجویان کمیته امداد این شهرستان بیش از ۸۵ تخته فرش دست بافت به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال تولید کردند.

شاکربرآبادی افزود: کارگاه های آموزش قالی بافی کمیته امداد راه اندازی می کند علاوه بر آموزش و ایجاد اشتغال برای خانواده ها موضوع غنی سازی اوقات فراغت آنان را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: مددجویانی که وارد حرفه و هنر قالی بافی شده اند پس از تولید فرش کمیته امداد برای بازاریابی زمینه و بستر مناسب را فراهم می کند.

مدیر کمیته امداد تربت جام عنوان کرد :سرمایه اصلی امداد اعتماد مردم است و عملکرد امدادگران باید به گونه ای باشد که این سرمایه هر روز افزایش یابد و شعار و اساسنامه امداد رسیدگی به امور مددجویان است .

شاکربرآّبادی تاکید کرد: برای تقویت مبانی راه امام ره ،انقلاب اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری باید مباحث فرهنگی که زیر بنای سایر امور است تقویت شود و قبل از خود کفایی مددجویان بایدنسبت به توانمندی فکری آنان اقدام گردد .

وی خاطر نشان کرد: کمیته امدا د امام خمینی یک درمانگاه موقتی است و مددجویان پس از خودکفایی از چرخه حمایتی خارج می شوند و این امر برای خدمتگزاران این نهاحمایتی یک افتخار محسوب می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار