دانش آموز قهرمان مسابقات بین المللی کاراته در گفت و گو با پانا:

کاراته جزئی از زندگی من است

قهرمان مسابقات بین المللی جام دوستی ملت ها گفت: کاراته جزئی از زندگی من است تا رسیدن به المپیک از تلاش دست نمی کشم.

کد مطلب: ۶۴۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

ریحانه نوری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، گفت: مسابقات بین المللی جام دوستی ملت ها که توانستم در آن مقام قهرمانی بخش جوانان را کسب کنم موقعیت را برای حضور پر رنگ تر من در مسابقات بین المللی فراهم کرد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات که به میزبانی کرمانشاه طی دو روز برگزار شده بود با حریفانی از استرالیا، عراق، چین تایپه و ایران مبارزه کردم و با شکست رقبا توانستم به مقام قهرمانی که برای آن 9 سال تلاش کرده دست یابم.

قهرمان مسابقات بین المللی کاراته ادامه داد: در مسابقات آسیایی،اندونزی جاکارتا و کشوری شرکت کردم و توانستم در مسابقات کشوری که به میزبانی تهران برگزار شد سه مقام قهرمانی کسب کنم.

نوری بیان کرد: از همان ابتدا در کنار ملیحه نجفی مربی کاراته ام کار کردم و ایشان از هیچ کمکی برای موفقیت من دریغ نکرد و تمام تلاش خود را برای تمام بچه های کاراته به خصوص من به کار گرفت زیرا من از کودکی پایه کاراته را پیش وی فرا گرفتم.

وی افزود: در اردو های سبکی تیم ملی حضور داشتم و به تیم ملی دعوت شده ام و امیدوارم که بتوانم به تیم ملی راه یابم تا برای کشور و خانواده ام که بسیار برای من تلاش کردند افتخار بیافرینم.

قهرمان مسابقات بین المللی کاراته ابراز داشت: کاراته سبک های بسیار زیادی دارد که در میان آن ها سبک من گوجوریو گوجوکای است که یک سبک کنترلی محسوب می شود و صدمه و آسیب در آن بسیار کم است.

مسابقات بین المللی جام دوستی ملت ها از 22 تا 24 تیرماه سالجاری در کرمانشاه برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار