رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرستان های تهران:

مدیران مدارس حق دریافت کمک های مردمی در فصل ثبت نام را ندارند

جلسه فصلی مسئولین ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات شهرستان های استان تهران با حضور ،رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرستان های استان تهران ،مشاور اجرایی مدیر کل و مسئولین ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، صیدلو رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرستان های استان تهران، گفت: این جلسه به منظور هماهنگی لازم در خصوص مسائل مربوط به ساماندهی نیروی انسانی ، نقل و انتقال فرهنگیان و نظارت بر ثبت نام دانش آموزان برگزار گردید و از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

وی ضمن اشاره به ضرورت توجه نیروهای نظارتی بر کیفیت فرایند انجام ساماندهی نیروی انسانی ، نقل و انتقال فرهنگیان و نظارت بر ثبت نام دانش آموزان ، تاکید کرد: تامین رضایت مردم از اولویت های اصلی می باشد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

صیدلو ضمن تاکید بر ممنوعیت دریافت هرگونه وجه ، جز مبلغ کتاب و بیمه دانش آموزی در مدارس دولتی عادی ،تصریح کرد : مدیران مدارس ، حق دریافت کمک های مردمی در فصل ثبت نام را نداشته و پس از تشکیل انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه در سال تحصیلی جدید ، با مجوز انجمن ، و به صورت اقناعی از اولیایی که مایل به کمک هستند ، می توانند اقدام نمایند .

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد : فعالیت مدیران در مدارس باید به دور از هر گونه سلیقه شخصی و فقط در چارچوب قانون صورت پذیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار