مدیرکل بهزیستی یزد خبر داد؛

ثبت اطلاعات 45 هزار معتاد در سامانه بهزیستی استان یزد

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به دستاوردهای این اداره کل در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: اطلاعات 45 هزار معتاد در بهزیستی استان یزد ثبت شده است.

کد مطلب: ۶۴۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد، دکتر«جلیل عفتی» در مراسم افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان تفت که با حضور دکتر «انوشیروان محسنی بندپی» معاون وزیر تعاون و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی تفت قرار است در حوزه آسیب‌های اجتماعی ارائه خدمت کند.

وی افزود: مرکز اورژانس اجتماعی تفت دارای 500 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل بهزیستی استان یزد در مورد وضعیت استان یزد گفت: خوشبختانه این استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسبت به دیگر استان‌های کشور از وضعیت مطلوب تری برخوردار است.

عفتی تصریح کرد: در استان یزد 45 هزار معتاد دارای پرونده و از 1200 مورد طلاق در استان یزد ثبت شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته 168 مورد کودک خیابانی در استان یزد وجود داشته که 90 درصد آنها اتباع خارجی غیر قانونی، هشت درصد اتباع قانونی، دو درصد ایرانی و کمتر از یک درصد یزدی بودند.

وی برگزاری دوره‌های آموزش حین ازدواج را یکی از اقدامات موثر در استان یزد کاهش طلاق در این استان دانست و بیان کرد: بیش از 95 درصد خدمات اداره کل بهزیستی یزد توسط بخش خصوصی در حال ارائه است.

عفتی با بیان این که در برنامه ششم توسعه سازمان بهزیستی مسئول کاهش طلاق در کشور شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد مشارکت عمومی در راستای ترویج فرهنگ آموزش‌های قبل از ازدواج یکی از اولویت‌های جدی این اداره کل در استان یزد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار