جلسه هم اندیشی و هماهنگی مسئولین سازمان دانش آموزی گیلان برگزارشد

رئیس سازمان دانش آموزی گیلان گفت:توانمند سازی فرزندان امروز گامی در جهت ارتقا اهداف فرنگی است.

کد مطلب: ۶۴۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،رییس سازمان دانش آموزی گیلان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات کرمی رئیس اسبق سازمان دانش آموزی از فعالیتهایی که در طی این مدت کوتاه روی آن برنامه ریزی شد وتصمیم گیریهایی که جهت پیشبرد اهداف سازمان انجام خواهد گرفت سخن به میان آورد.

وی همچنین افزود:هدف ما باید این باشد که متکی به یک یا دوبرنامه نباشیم که اگر زمانی یکی از آنها به هر دلیلی منتفی شد دست ما خالی شود بلکه باید آینده نگریهایمان را در زمینه اقتصادی گسترش دهیم تا اهداف فرهنگی برایمان قابل دسترسی باشد.

قربانزاده گفت: توزیع غذای سالم در مدارس باید در اولویت کارها قرار بگیرد.

رئیس سازمان دانش آموزی گیلان بیان کرد:لازم است در جهت تحقق اهداف ارتقای سلامت دانش اموزان امکانات بهداشتی و توزیع غذای سالم در بوفه مدارس بهتر از گذشته عمل شود.

وی افزود:با کنترل بیشتر بر بوفه مدارس بر آنیم تا دانش آموزان ما از تغذیه سالم برخوردار شوند. وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان فردای کشور هستند و سلامتی آنها همانند سایر اقشار جامعه بسیار مهم است.، اضافه کرد: شیر ماده غذایی مهمی برای تامین رشد کودکان است و باید شیر مدارس بهتر از سالهای گذشته توزیع شود..

وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه ریزیها برای یک دوره میان مدت خواهد بودگفت:همه این برنامه ها مستلزم همکاری همه جانبه شما با سازمان دانش اموزی است که با شعار همدلی،همفکری وهمکاری دسترسی به آن غیر ممکن نخواهد بود.

سپس رنجبرمشاور سازمان دانش آموزی گیلان به تبیین فعالیت های سازمان در حوزه ی عتبات عالیات و سفر پیش رو پرداخت و باید ها و نباید ها و فعالیت های لازم اجرایی این سفر را تشریح کرد.

رجبی معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی گیلان نیزدر مبحث اردوی ملی-قطبی ، به شرح وظایف اعضای سازمان و مربیان پرداخت.

وی همچنین درباره تمهیدات واقدامات لازم برای پیشبرد اهداف اردویی که بخش مهمی از فعالیت های سازمان به شمار میرود توضیحات مکفی را بیان کرد.

در پایان جلسه رئیس سازمان دانش اموزی گیلان ازمسئول پیشکسوت سازمان دانش آموزی تقدیر بعمل آوردوبا اهداء هدایایی از تمامی مسئولین قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار