معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد:

اعلام تاریخ سازماندهی نیروی انسانی مقاطع مختلف تحصیلی در دلیجان

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان گفت: تاریخ های سازماندهی نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان در جلسه ای اعلام و پس از بحث و تبادل نظر اعضا تصویب شد.

کد مطلب: ۶۴۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: سازماندهی همکاران دوره متوسطه در رشته های فیزیک، ریاضی، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی، ادبیات فارسی و زبان خارجه در روز شنبه 7 مرداد ماه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: سازماندهی همکاران دوره متوسطه در رشته های معارف اسلامی، ادبیات عرب و سایر رشته های نظری، فنی و کاردانش در روز یکشنبه 8 مرداد ماه انجام می شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: همکاران دوره متوسطه اول در رشته های علوم، ریاضی، زبان خارجه، فرهنگ و هنر و دفاعی در روز دوشنبه 9 مرداد ماه سازماندهی می شوند.

دلاوری اضافه کرد: سازماندهی همکاران دوره متوسطه اول در رشته های معارف اسلامی، عربی، قرآن، حرفه و فن، کار و فناوری، مطالعات اجتماعی و ادبیات فارسی در روز سه شنبه 10 مرداد ماه صورت می گیرد.

به گفته وی همکاران دوره ابتدایی ویژه خواهران در روز چهارشنبه 11 مرداد ماه و برادران در روز پنجشنبه 12 مرداد ماه سازماندهی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار