سارقان به عنف سابقه‌دار دستگیر شدند

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقین به عنف که در غرب تهران، اقدام به سرقت کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: مقارن ساعت 04:30 بامداد امروز دو نفر مرد و یک زن از فردی اقدام به زورگیری کردند.

پس از تماس فرد مالباخته با 110، بلافاصله عوامل 110 در محل حاضر و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. ساعتی بعد فرد مالباخته مجدداً به ایستگاه پلیس مراجعه کرده و عنوان کرد سارقین با من تماس گرفته و اعلام کردند حاضرند در صورت پرداخت وجهی، مدارکم را تحویل دهند.

در ادامه مأمورین به طور نامحسوس در محل قرار، حضور پیدا کردند و در زمانی که فرد مالباخته با سارقین رو‌به‌رو شد، وارد عمل شده که سارقین پس از اطلاع از حضور پلیس در محل با یک‌دستگاه خودرو متواری شدند.

مرکز اطلاع رسانی در ادامه اطلاعیه خود آورده است: عوامل پلیس تهران بزرگ پس از تذکر مکرر به راننده و سرنشینان خودرو برای توقف، نهایتاً پس از تمرد آنان، ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، سمت آنان شلیک می کنند که بر اثر تیراندازی، سارق زن کشته شده و یک نفر از سارقین دیگر زخمی و خودرو متوقف می‌شود. نفر سوم نیز خود را تسلیم پلیس می‌کند.

گفتنی است سارقین به عنف دستگیر شده دارای سابقه کیفری سرقت، آدم ربایی و تجاوز به عنف بوده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار