معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزشگاه های علمی بال های قوی در فرایند تعلیم و تربیت هستند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : آموزشگاه های علمی بال های قوی ، ارزشمند و موثر در فرایند تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۶۴۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی ورودی در همایش موسسین ومدیران مراکز آموزش علمی آزاد و زبان های خارجی شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین، با اشاره به اینکه شعار آموزش و پرورش همکاری نزدیک و صمیمانه با مراکز آموزشی آزاد می باشد، اظهار داشت: خروجی و برونداد این موسسات همانا به تربیت علمی دانش آموزان مستعد و کوشای استان منجر می شود.

وی گفت: یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش پرکردن خلاهای احتمالی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان با تقویت این مراکز می باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه تصریح کرد: آموزشگاه علمی موفق، رغبت دانش اموزان برای ثبت نام، مجهز به امکانات علمی ، استفاده از معلمان مجرب، راهنمایی و هدایت درست دانش آموزان در مسیر درست آموزشی و تحول در دانش اموزان از نظر کمی و کیفی از ویژگی هایی هستند که یک آموزشگاه خوب باید دارا باشند.

ورودی همچنین با بیان اینکه صرف نگاه مادی به دانش اموزان آفت امروز آموزشگاه ها می باشد، تصریح کرد: پوشش دانش آموزان در مدارس غیر دولتی و آموزشگاه های آزاد همانند مدارس دولتی باشد.

وی در ادامه به اهمیت بکارگیری معلمان متخصص و متعهد تاکید کرد و گفت: امروزه ثابت شده که اگر 90 دقیقه در کلاس فعالیت آموزشی باشد دیگر نیازی به کلاسه های جبرانی نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار