مسئول انجمن دوستداران محیط زیست دبیرستان شریعت شهرری تاکید کرد:

پیوستن به جمع دوستداران محیط زیست با استفاده از کیسه های پارچه ای

مسئول انجمن دوستداران محیط زیست دبیرستان شریعت شهرری با اشاره به روز جهانی بدون کیسه های پلاستیکی تاکید کرد: فقط با این حرکت ساده ی استفاده از کیسه های پارچه ای می توان گام بسیار موثری در جهت حفاظت از محیط زیست برداشت.

کد مطلب: ۶۴۲۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، افسانه احمدی دبیر فیزیک و موسس انجمن دوستداران محیط زیست دبیرستان شریعت شهرری با اشاره به فعالیتهای این انجمن و اهمیت تشکیل چنین انجمن هایی در مدارس گفت: ترویج و آموزش رفتار صحیح با طبیعت و محیط زیست از مهمترین اهداف این انجمن است.

وی با اشاره به آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف انرژی و حفظ محیط زیست در مدارس تاکید کرد: این آموزش باید به صورت پایه ای و برنامه مدون در مدارس آموزش داده شود و این آموزش باید از دوران ابتدایی آغاز گردد.

احمدی به مهمترین فعالیت های انجمن اشاره کرد و گفت: جمع آوری در بطری بعنوان نماد جمع آوری زباله ی خشک، بستن دریجه ها ی کولر توسط بچه های انجمن جهت پیشگیری از اتلاف انرژی، برگزاری جشنواره ی دوخت کیسه ی پارچه ای با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کیسه های پارچه ای به جای پلاستیکی، برگزاری روز زمین پاک و تهیه منشور زمین پاک، برگزاری اردوی اکو تور برای دانش آموزان ، ایجاد برد حاوی پیام های آموزشی محیط زیست در مدرسه و آموزش بهینه سازی مصرف آب مواردی بوده که انجمن و اعضا به آن پرداخته اند.
موسس انجمن دوستداران محیط زیست دبیرستان شریعت شهرری ابراز امیدواری کرد که حفظ محیط زیست به عنوان یک موضوع جدی مورد بررسی قرار گرفته و برنامه ریزی آموزشی جدی برای آن از سوی سازمان ها و وزارتخانه های مختلف صورت بگیرد.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار