پیام تسلیت امام جمعه اردبیل:

آتنا را فرزند خود می‌دانم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آتنا را فرزند خود می‌دانم و تا تا مغز استخوان در سوگ او می‌سوزم.

کد مطلب: ۶۴۲۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،آیت الله سید حسن عاملی در واکنش به قتل آتنا اصلانی دختر معصوم پارس آبادی با صدور پیامی افزود: آتنا را فرزند خودم می‌دانم و تا مغز استخوان در سوگ او می‌سوزم و از اینکه استان ما مبتلا به چنین تنزلی شده ‌قلبا و روحا حسرت و تاسف می‌خورم و آن را هشدار بزرگ فرهنگی می‌دانم .
وی همچنین قتل این دختر پاک سرشت و بیگناه و معصوم را به خانواده مکرم و داغدار وی و اهالی معظم پارس‌آباد و هم استانی‌ های عزیز تسلیت گفته و آورده است: در این فاجعه بزرگ انسانی و فرهنگی غمگسارم .
در ادامه این پیام آمده است: پیام آن طفل معصوم و مطالبه آن خلدآشیان مظلوم از همه ما این است که اگر دلتان به من می‌سوزد دست به دست هم بدهید و با آفریدن فرهنگی فاخر و عطوف، فضای امن و سالم تربیتی برای نور دیدگانتان بسازید و مجال به ناهنجاری‌های فرهنگی و رشد حیوانات انسان‌نما ندهید تا آتناهای دیگر مثل من گرفتار دیو سیرتان نگردند.

همچنین احمد ناصری مدیر کل آموزش وپرورش آموزش وپرورش استان نیز با صدور پیام جداگانه ای فقدان جانگداز وجانسوز دختر معصوم پارس آبادی رابه مردم شهید پرور استان اردبیل بویژه مردم شریف شهرستان مرزی پارس آباد تسلیت گفته وخواستار اشد مجازات برای قاتل آن عزیز سفرکرده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار