معاون اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور:

۱۶۴تیم ورزشی در 3 رشته مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور شرکت کردند

معاون اجرایی بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: ۱۶۴تیم در کل دوره در سه رشته بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج در خمین شرکت دارند.

کد مطلب: ۶۴۰۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، کوروش بهزادی در حاشیه بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی کشوری دختران در خمین گفت:در رشته تنیس سرپرست،مربی و بازیکنان ۱۶۸ نفر در رشته بدمینتون ۱۳۱ نفر در رشته شطرنج ۱۳۳نفر همچنین 63 داور و۱۵ راننده جمعا۴۴۱ نفر و کل نیرو ۶۴۰ نفرپذیرش شده است.

وی ادامه داد: در کمیته استقبال تالار مفاخر و مشاهیر برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود که در بدو ورود با مکان های تاریخی مذهبی و شخصیت های علمی و ادبی استان آشنا شدند با بولتن هایی که در اختیار شرکت کنندگان قرارداده شد با روند برگزاری مسابقات، تاریخ و ساعت برگزاری هر مسابقه و مکان های درنظرگرفته شده برای اجرای مسابقات آشنا شدند.

معاون اجرایی این دوره از مسابقات بیان کرد: کمیته های بهداشت، تغذیه، اسکان، پذیرش و ثبت نتایج در مجموعه استقبال می باشند و دانش آموزان شرکت کننده در بدو ورود به کمیته پذیرش و سپس به کمیته بهداشت مراجعه و بعد از دریافت کارت شناسایی به تغذیه معرفی می شوند و در آخر توسط کمیته فرهنگی به سمت خوابگاهه ای خود هدایت میش دند.

بهزادی گفت : کمیته ثبت نتایج و برگزاری اختتامیه در حال آماده کردن تمهیدات مقدماتی برای اختتامیه مسابقات می باشند که هر شب در پایان بازی هر تیم نتایج را به کمیته اطلاع رسانی می نمایند و مدال ها، کاپ ها، لوح های تقدیر و حکم های قهرمانی را نیز آماده می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار