مدیرآموزش وپرورش گرگان خبرداد:

بازگشایی نمایشگاه هفت روز هفت مدرسه در محل نمایشگاه دایمی گلستان

مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفت روز نمایشگاه به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و هفته ملی بدون دخانیات با مشارکت هفت مدرسه فعال شهرستان در گلستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۳۹۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ این نمایشگاه با حضور کاظمی معاون سیاسی فرمانداری ،کشیری مدیر آموزش و پرورش، مظفری ریاست اداره مراقبت اداره کل آموزش و پرورش ،کرد معاون پرورشی گرگان و اعضای کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان و مسئولین پیشگیری از اعتیاد مرکزبهداشت ،دادگستری و دیگر نهادها و ارگان ها،مدیران مدارس و اعضاء انجمن اولیاء هفت مدرسه،دانش آموزان و برخی خانواده ها،مدرسان کارگاه های آموزش های رشد مدار... ، در اولین روز هفته ملی بدون دخانیات برگزار گردید. ،بهشتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در این نمایشگاه گفت : برپایی چنین نمایشگاهی فرصتی برای آگاه سازی کارکنان ، دانش آموزان وخانواده ها می باشد.

در ادامه محمد رضا خاکی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مدیر نمایشگاه دائمی استان در این زمینه افزود:این نمایشگاه با هدف شناسایی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته 7مدرسه فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد در یک سال اخیر،شناسایی انواع آسیب های اجتماعی به خصوص انواع موادمخدر ،مضرات استعمال و اثرات سوء آن در راستای نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد طراحی گردیده است.

وی در خصوص ترکیب مدارس نیز بیان کرد : مدارس طرح شهید شوشتری، یک مدرسه فعال ابتدایی ،دومدرسه متوسطه اول و یک دبیرستان پسرانه غیردولتی و دبیرستان دخترانه دولتی از آموزشگاه های حاضر دارای غرفه بوده و دانش آموزان و خانواده هاشان نیز حضور خواهند داشت.

خاکی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کارگاه آشنایی با انواع مواد،و انواع راه های پیشگیری از اعتیاد دایر می باشد گفت : یک کارشناس مسائل اجتماعی نیز در طول هفته در نمایشگاه مستقر شده که به سوالات مراجعان پاسخ می دهد.

وی در خصوص برنامه های اجرا شده روز افتتاح نیزادامه داد : در این مراسم کاظمی معاون سیاسی فرماندار و دیگر مدعوین حاضر ضمن آگاهی از وضعیت فعالیت های این مدارس در کارگاه آموزشی تشکیل شده شرکت و از مباحث ارائه شده بهره مند و از اجرای زنده نقاشی نیز بازدید کردند ضمنا در حاشیه مراسم ، دانش آموزان و مدیران این مدارس توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان و معاون فرماندار مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است در قسمت بیرون نمایشگاه،یک نمایشگاه عکس و پیام های پیشگیری نیز با مشارکت کانون آفرینش در همین خصوص دایر و مورد استفاده عموم مردم و مراجعین قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار