فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

دستگیری مادری که سه فرزند خود را به قتل رساند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری مادر بی رحمی که به دلیل اختلالات روانی سه فرزند خردسال خود را در شهرستان مانه و سملقان به قتل رساند خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۹۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر افزود: طی تماس مسئولان شبکه بهداشت شهر آشخانه مبنی بر اینکه خانمی حامله سه فرزند سه تا هشت ساله خود را در یکی از روستاهای توابع شهرستان مانه و سملقان به قتل رسانده است، موضوع به صورت ویژه و آنی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: طی بررسی های به عمل آمده متهمه به هویت( الف _ف )۲۹ ساله بنا به اعلام پزشک درمانگاه روستا دارای اختلالات روحی و روانی بوده است که سه فرزند خود دو دختر هشت و شش ساله و پسر سه ساله خود را با استفاده از چاقو و روسری به قتل رسانده است.

سردار مظاهری افزود: متهمه که با همسر خود دارای اختلاف بوده بعد از ارتکاب به قتل اقدام به خودکشی می کند که با سرعت عمل مأموران از این اقدام وی جلوگیری می ‌شود.

فرمانده انتظامی گفت: متهمه که به دلیل اقدام وحشیانه ی خودش شوکه شده، به بیمارستان انتقال و تحت درمان قرار گرفته و با هماهنگی مقامات قضایی پرونده تشکیل و تحت بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار