ششمین نشست اعضای باشگاه کتاب خوانی رنگین کمان کتاب دلوار برگزار شد

ششمین نشست خوانش کتاب باشگاه کتاب خوانی رنگین کمان کتاب دلوار با خوانش آثار نورمن هانتر برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در این نشست مسوول باشگاه کتاب خوانی رنگین کمان کتاب با اشاره به اهمیت داستان های تخیلی گفت: قوه ی تخیل نوعی مکانیزم دفاعی برای انسانهاست که از طریق آن فرد به خواسته های دوست داشتنی و دست نیافتنی خود راه پیدا می کند و ادبیات یکی از راه های آسان و چند وجهی برای رسیدن به این آرامش است.

سمیه شیرکانی افزود: سن کودکی و نوجوانی اوج پرورش و پرداختن به تخیلات است که دنیای وسیع ادبیات بالاخص در حوزه ی داستان های تخیلی، انسان را به مدینه فاضله ای می رساند که همیشه در ذهنش متصور بوده است.

وی تصریح کرد: در ششمین نشست خوانش کتاب به بررسی دو کتاب از نورمن هانتر از انتشارات حوا پرداخته شد که در این نشست قسمت هایی از کتاب موسیقی گوش خراش و قصر پرهیاهو توسط زینب تنگسیری و فاطمه زهرا خاوری خوانش شد و توسط کلیه اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شیرکانی ادامه داد: هدف از انتخاب آثار نورمن هانتر نویسنده ی انگلیسی تبار داستان های تخیلی کودکان، نثر روان و دل چسب، بدیع بودن موضوع و آمیختگی دنیای تخیل با طنز در داستان هایش می باشد.

در پایان این نشست اعضای باشگاه کتاب خوانی رنگین کمان کتاب در جملاتی تخیلات خود را نگارش کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار