وحید شمسایی در گفت و گو با پانا:

حاشیه ها فوتسال ایران را به قهقرا می برد/ در لیگ دزد و قاتل نداریم

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: تعامل بین باشگاه ها و کمیته فوتسال کم شده و همین موضوع هم باعث اختلاف بین انها می سود، در این شرایط سخت اقتصادی که هر باشگاهی که در لیگ تیم دارد باید هزینه های زیادی متحمل شود و نیاز دارد که کمیته فوتسال این تعامل را برقرار کند

کد مطلب: ۶۳۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره حواشی که در لیگ فوتسال به وجود آمده گفت: متاسفانه این حواشی تنها فوتسال را به حاشیه می برد و همه ما را از برنامه و هدفی که داشتیم دور می کند، وضعیت فوتسال ما قبل از این حواشی چندان خوب نبوده که حالا این درگیری ها و تنش ها به سراغش آمده است.

وی گفت: وقتی چهار بازی در هفته اول لغو می شود شما در نظر بگیرید همه تیم ها که مدتها برنامه ریزی کردند چه فشاری را تحمل می کنند که از برنامه عقب ماندند. کیفیت خوب هر رشته به لیگ آن بستگی دارد، زمانی که ما لیگ پرباری نداشته باشیم به مراتب در تیم ملی هم دچار مشکل می شویم.صلابت هر لیگی به بازی هایی که انجام می دهد و احترام به این بازی ها شرط اول حضور در لیگ است، امیدواریم این اخرین باری باشد که شاهد لغو بازی ها هستیم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی همچنین در واکنش به انصراف برخی تیم ها از لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم کیفیت هر لیگ به بازی های خوبی است که دارد، همه ما امیدواریم که لیگ امسال با 14تیم برگزار شود اما انطور که از شواهد برمی اید گویا برخی تیم ها قصد انصراف دارند که این موضوع به ضرر همه تیم هاست چرا که کیفیت لیگ پایین می اید.

وی در پاسخ به اینکه علت این انصراف و درگیری ها در لیگ فوتسال چه چیزی است;خاطرنشان کرد: به نظرم تعامل بین باشگاه ها و کمیته فوتسال کم شده و همین موضوع هم باعث اختلاف بین انها می سود، در این شرایط سخت اقتصادی که هر باشگاهی که در لیگ تیم دارد باید هزینه های زیادی متحمل شود و نیاز دارد که کمیته فوتسال این تعامل را برقرار کند، به طبع کمیته هم این درخواست را دارد اما متاسفانه خواسته های هم را اجابت نمی کنند و همین مسایل باعث درگیری و تنش می شود. من چند روز پیش هم به سلیمانی گفتم خودش در لیگ تیم داری کند و از جیب خرج کند تا متوجه شود تیم داری در لیگ فوتسال چه دردی دارد و اگر تعامل بین همه وجود نداشته باشد بیشتر از این لیگ فوتسال دچار حاشیه و درگیری می شود.

شمسایی در پایان افزود: در لیگ فوتسال دزد و قاتل و کلاهبردار نداریم و نباید با طرح یک سری مسایل خودمان را زیر سوال ببریم. امیدوارم این مسایل رودتر در لیگ برطرف شود تا دیگر شاهد آن نباشبم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار