معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد:

۲۶۲ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره به نیازمندان پرداخت شد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت : زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده در سرفصل های تعیین شده و در اسرع وقت در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

کد مطلب: ۶۳۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، همزمان با عید سعید فطر ۹۴۰ پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در استان از سوی این نهاد برپا شد که با استقبال خوب مردم استان روبرو شد.
رفیعی با بیان اینکه براساس قانون زکات کشور مسئولیت جمع آوری و هزینه کرد زکات فطریه بر عهده ستاد زکات و کمیته امدادامام خمینی (ره) است، افزود: بیش از ۵۰ هزار پاکت فطریه به منظور دریافت فطریه وکفارات روز داران گرامی از طریق ادارات این نهاد در سطح استان توزیع شد که در این خصوص مردم خیر استان ۱۵۴ میلیون تومان فطریه و ۱۰۸ میلیون تومان کفاره به نیازمندان اهدا کردند.


وی هچنین به پرداخت فطریه و کفاره از طریق الکترونیکی اشاره کرد و افزود: این اقدام در خدمت رسانی به نیازمندان و خانواده های تحت حمایت بسیار موثر بود و بسیاری از مردم خیر استان نیز از طریق الکترونیکی فطریه و کفاره خود را به نیازمندان استان اهدا کردند و زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده در سرفصل های تعیین شده و در اسرع وقت در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود: زکات فطره جمع آوری شده نسبت به سال‌ گذشته ۱۲ درصد رشد داشته که دلیل آن فعالیت های مناسب و اثر بخش کمیته امداد و همچنین بالارفتن میزان اعتماد عمومی جامعه به این نهاد می باشد و امید است که با افزایش مساعدت‌های مردمی و مشارکت گسترده نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد، بتوانیم گام‌های موثری را در رفع مشکلات نیازمندان و محرومین واقعی برداریم.


رفیعی بیان کرد همه زکات جمع آوری شده در هر شهر، منطقه و روستا با هماهنگی و نظارت امام جماعت و هیئت امنا مساجد در همان محل در بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار