وجود رسانه ها در فرهنگ سازی اجتماعی یک اصل می باشد

دادستان قوچان کارکرد رسانه را در رسالت صحیح رسانه که ضامن شور ونشاط اجتماعی مردم میشود،عنوان نمود.

کد مطلب: ۶۳۶۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علی آذری دادستان قوچان در نشست خبری با اصحاب رسانه، وجود رسانه را در زمینه فرهنگ سازی مهم ارزیابی نموده وگفت: رسانه به عنوان ابزاری است که می تواند با سبک قلم وبیان درست تضمین سلامت امنیت جامعه شود.

وی افزود: در مجموع اهداف رسانه هم می تواند ضامن شور ونشاط اجتماعی شود و هم می تواند زمینه ناهنجاری ها و ناامنی را بیشتر کند که نیاز است از رسالت صحیح رسانه استفاده شود.

دادستان قوچان در زمینه برخورد با متکدیان و جرائم خرد نیز گفت: این طرح در حدود 30 مرحله انجام گرفته است که حدود 57 نفر از افراد به کمپ ترک اعتیاد فرستاده شدند و در دوره های سه ماهه و بیشتر دوران ترک خود را سپری کنند و در کنار این نیز در شهرستان قوچان خانه سبز بنا نهادیم که با همکاری اداره های مربوطه سعی در جمع آوری متکدیان شود.

وی افزود: اگر بخواهیم در ریشه کن کردن متکدیان قدم بر داریم نیازمند یک کار دسته جمعی است که مردم به این افراد کمک نکنند بلکه با شناسایی این متکدیان کمک در جهت هدایت آنان به مراکز و نهادهای کمک رسان، شهرستان را عاری از تکدی گری سازند.

آذری در خصوص تخلفات انتخاباتی شورای شهر نیز گفت: فردی که ادعای خدمت به مردم را دارد باید با اخلاق انتخاباتی را رعایت نماید در هر حال سعی شد تا با حضور مستقیم در ستادها هرجا که احتمال تخلف بوده موضوع رصد شود.

وی افزود: صحبت هایی از خرید و فروش آرا مطرح شد ولی این تخلفات سبب بشود که تاثیری در اصل انتخابات بگذارد نداشته است در عین حال 17 مورد پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شد و برخی از تخلفات تبلیغات زود هنگام انتخابات بود که امیدواریم در سال های بعد قانونی در جهت اصلاح تخلفات انتخاباتی صورت گیرد.

دادستان قوچان به کاهش 45 درصدی آمار زندانیان اشاره کرد وگفت: با پیگیری های لازم در زمینه حرفه آموزی مددکاران در طول مدت تمهیداتی اندیشیده شد که فرد زندانی پس از مدت زندان خود بتواند با آموختن حرفه ای زمینه بازگشت به اجتماع را کسب و حرفه ای رابرای آینده خود بیاموزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار