با حضور ۹ شهرستان؛

اردبیل قهرمان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان استان شد

تیم اردبیل با اقتدار قهرمان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان این استان شد.

کد مطلب: ۶۳۶۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی استان در محل خانه کشتی مرحوم جابر عباس زاده اردبیل با حضور 9 شهرستان برگزار شد .
در این دوره از مسابقات تیم کشتی آزاد اردبیل با کسب 94 امتیاز اول شد ، تیم های پارس آباد با کسب 81 امتیاز و تیم شهرستان نمین با 32 امتیاز به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند .
در کشتی فرنگی هم تیم اردبیل با کسب 96 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم بخش هیر با کسب 48 امتیاز دوم شد و تیم شهرستان بیله سوار با کسب 36 امتیاز موفق به کسب عنوان سوم شد .
در کشتی آزاد و در وزن 42 کیلوگرم میثم بنده امیر و علی آقازاده هر 2 از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند .
در وزن 46 کیلو گرم آرمین بهمنی از اردبیل، نقی میرزاده از بخش هیر و پوریا عیسی زاده از شهرستان بیله سوار به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند .
در وزن 50 کیلوگرم محسن ابراهیمی از اردبیل اول شد، شاهین صمدی از اردبیل مقام دوم را کسب کرد و عرفان حیدری از بخش رضی سوم شد .
در وزن 54 کیلوگرم علی اعظمی از بیله سوار به مقام قهرمانی رسید، علی ابراهیمی از اردبیل دوم شد و امید فرحناک از گرمی و علی مهدوی از اردبیل مشترکا سوم شدند .
در وزن 58 کیلوگرم علی اصغر عباسی از اردبیل اول شد ، هادی آذر خرداد از اردبیل دوم شد و مهدی اتحاد نمین و آرش کریمی هر 2 از شهرستان گرمی مشترکا به مقام سوم رسیدند .
در وزن 63 کیلوگرم محمدرضا پورولی از اردبیل ، مرتضی درخشان از خلخال و امیرحسین باوفا از اردبیل به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند و در وزن 69 کیلوگرم مهدی اسدزاده از بخش هیر اول شد، قاسم قاسمی از اردبیل به مقام دوم رسید و احسان کراری از اردبیل و سهیل ابرغم از پارس آباد مشترکا موفق به کسب مقام سوم شدند .
در وزن 76 کیلوگرم عرفان غلامی از اردبیل ، محمد اسدی از اردبیل و حسن الهودیزاده از بخش هیر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل زمان شعار از اردبیل ، محمد پناهی از اردبیل و شروین فتحی از بیله سوار هم به ترتیب اول تا سوم شدند .
در وزن 85 تا 100 کیلوگرم امیرحسین کیانی از گرمی به مقام قهرمانی رسید، مازیار داودی از بیله سوار دوم شد و مجید قهرمان روزگار از اردبیل موفق به کسب عنوان سوم شد .
در کشتی فرنگی در وزن 42 کیلوگرم امیرمهدی حمیدی و مهدی بنده امیر هر 2 از اردبیل و هادی شنوایی از پارس آباد به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن 46 کیلوگرم امیرحسین حاجی خانی از پارس آباد، ابراهیم چراغی و محمدررضا مراد نژاد هر 2 از اردبیل به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند .
در وزن 50 کیلوگرم فرهاد رضایی از اردبیل ، پویا سجودی از پارس آباد و امید عیسی زاده از اردبیل و در وزن 54 کیلوگرم علیرضا آقازاده و میلاد حسین پور هر 2 از اردبیل و عرفان اکبری از پارس آباد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند .
در وزن 58 کیلوگرم مبین شکرالهی از پارس آباد ، رامین دادرس و امیرعباس جمادیه هر 2 از اردبیل به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن 63 کیلوگرم حمیدرضا خاکسار از اردبیل ، فرزاد حسینی از پارس آباد و امیررضا سعید از اردبیل به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند .
در وزن 69 کیلوگرم عرفان میرزایی از اردبیل، فرزاد آقایی از پارس آباد و امیرحسین برزی از اردبیل و در وزن 76 کیلوگرم سالار مشروطی ، پژمان عبدی و مهدی رسولی هر سه از اردبیل به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند .
در وزن 85 کیلوگرم فرزاد محمدی و داریوش دنیایی هر 2 از اردبیل و هادی قلیزاده از پارس آباد و در وزن 85 تا 100 کیلوگرم مهدی کلانتری از پارس آباد و پیام مقدس زاده و علیرضا همرنگ هر 2 از اردبیل به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار