حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی روز قدس

مردم همدان با حضور پرشور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با مردم سراسر کشور بار دیگرحمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کد مطلب: ۶۳۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، امروز راهپیمایی روز قدس از اولین ساعات آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در همدان آغاز شد که همه اقشار مختلف مردم استان همدان از زن و مرد، پیر و جوان به خیابان ها آمده بودند.

در این راهپیمایی مردم همدان با در دست داشتن پلاکارهای 'مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا' و همچنین شعارهای 'اسرائیل نابود باید گردد' ، 'قبله اول مسلمین آزاد باید گردد' ، 'ای رهبر ازاده آماده ایم آماده ' ' سند 2030 ملغی باید گردد' بر ضرورت اتحاد مسلمانان برای مقابله با سیاستهای غاصبانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی تا نابودی این غده سرطانی تاکید کردند.

یکی از بانوان شرکت کننده در مراسم راهپیمایی به خبرنگار پانا گفت: امروز روزی است که باید مستضعفین در مقابل مستکبرین بایستند، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.

مهدیه قدیمی گفت: روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود کنند.

وی افزود: فلسطین، سوریه و عراق مسلمان و بیشتر آنها شیعه هستند و ما باید به آنها کمک کنیم.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان از میدان امام خمینی (ره) آغاز شد و پس از عبور از خیابان شریعتی، چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، به سمت خیابان پاسداران و حسینیه امام خمینی (ره) برای اقامه نماز جمعه ختم شد.

/فاطمه شیخی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار