مدیر آموزش و پرورش منطقه ی هرمز:

تخصص معلمان جز اولویت های ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید است

نشست هم اندیشی و نظارت بر طرح ها و برنامه ها در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات با حضور معاونین و کارشناسان اداره در دفتر معاونت آموزشی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۵۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، علی بمپوریان با تاکید بر ثبت نام دانش آموزان با رعایت و نظارت دقیق و رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان ، رعایت مقررات را در هنگام ثبت نام ضرروری دانست.

وی افزود : سازماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 97-96 و اجرای دقیق شیوه نامه ی و برگزاری کارگاه آموزشی برای والدین پایه اول و بازدید از پایگاه سنجش و آمادگی لازم در خصوص آموزش و توجیح مدیران ازسوی اداره طرح و برنامه اداره کل صورت گیرد.

در همین راستا مصطفی عیدی هرمزی معاونت آموزشی منطقه موضوع ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی را از اهم موضوعات مورد بحث برشمرد و بیان کرد: موضوع نقل و انتقالات با بررسی دقیق و کارشناسی مورد توجه و بررسی قرار گیرد و ساماندهی نیروها در سال تحصیلی آینده بر اساس تخصص و نیاز منطقه صورت گیرد.

بمپوریان خاطر نشان کرد: به برگزاری جلسات مختلف با مدیران آموزشگاه ها در زمینه تاکید بر حساسیت سازماندهی نیروی انسانی در مدارس تاکید کردو افزودند : باید طوری برنامه ریزی شود که در تیرماه 96 وضعیت نیروها مشخص و تا 25 مرداد نسبت به ارسال ابلاغ ها و گزارش ها و کلیه مستندات ساماندهی جمع آوری و به استان ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار