بخشدار مرکزی پیشوا خبر داد:

رشد مهاجرت معکوس از شهر به روستاهای پیشوا

بخشدار مرکزی پیشوا از رشد مهاجرت معکوس از شهر به روستاهای این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۵۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناشهرستان های تهران ، احمد ملایری بیان داشت: برنامه توسعه روستایی یکی از برنامه های مهم و دارای اولویت شهرستان پیشوا است و با توجه به این مهم و انجام خدمات مختلف در این زمینه، هم اینک نه تنها از شیب مهاجرت روستایی به شهرها کاسته شده بلکه شاهد رشد مهاجرت معکوس از شهر به روستاها نیز هستیم که بسیار امیدوار کننده است .
وی در ادامه گفت: نهضت خدمت رسانی به روستاهای شهرستان پیشوا تا رفع محرومیت ها و ارتقای شاخص های عمرانی و رفاهی همچنان ادامه دارد .
وی با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در روستای قاسم آباد بیان داشت: در راستای اجرای طرح بهسازی و آسفالت روستاها، 6 هزار مترمربع از معابر روستای قاسم آباد شامل خیابان مسجد امام حسن مجتبی(ع) و خیابان ایران زمین با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن، زیرسازی و آسفالت شد و تعدادی از کوچه های این روستا نیز با اعتباری حدود یکصد میلیون ریال جدولگذاری گردید .
ملایری گفت: احداث بوستان های محله ای با اعتبار 300 میلیون ریال و 4 مورد عقب نشینی و تعریض معابر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری، از دیگر پروژه هایی است که در روستای قاسم آباد اجرا و به پایان رسیده است .
بخشدار مرکزی پیشوا به اولویت تامین آب شرب روستاها اشاره کرد و بیان داشت: با انجام حفاری و لوله گذاری به طول 400 متر و با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری قاسم آباد، بخشی از شبکه آبرسانی این روستا توسط دهیاری، بخشداری و شورای اسلامی و با نظارت شرکت آب و فاضلاب روستایی اصلاح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار