دعوت استاندار بوشهر برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار بوشهر در آستانه روز جهانی قدس و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و مستضعفین جهان، از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر برای حماسه‌آفرینی و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۳۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری با گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را روز انسجام و اتحاد مسلمانان دانست و اظهار داشت: روز جهانی قدس، با حرکت انقلابی مسلمانان و راهپیمایی همگانی علیه ظلم و جور رژیم صهیونیستی، زیباترین جلوه از اتحاد مسلمانان متبلور می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس روز اعلام انزجار و بیزاری از ظلم و ستم رژیم صهونیستی است تصریح کرد: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان روز جهان قدس است روز اعلام انزجار و بیزاری از ظلم و ستم رژیمی که هم کودک‌کشی و هم سایر اعمال غیرانسانی سرلوحه کار خودش قرار داده است.

استاندار بوشهر، روز قدس را روز اتحاد و انسجام تمام آزادی‌خواهان جهان دانست و تاکید کرد: مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن نشان دادن اتحاد و انسجام خود، ندای مظلومیت ستم‌دیدگان در سرزمین‌های فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی تجلی وحدت مسلمان در روز جهانی قدس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در روز جهانی قدس که روز اعلام انزجار و بیزاری از ظلم و ستم رژیم اشغال‌گر قدس است اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان متجلی می‌شود.

دکترسالاری با تاکید بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن روز قدس خاطر نشان کرد: از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر دعوت می‌شود با حضور پررنگ خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار و نفرت خود از جنایتکاران و حامی‌های آنان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار