به بهانه روز جهانی قدس،

روز قدس روز فریاد عدالت خواهی است/فلسطین همچنان استوار است

روز قدس روزی است که ما با فریاد عدالت خواهی خود لرزه بر اندام دشمنان می اندازیم و روزی است که آرزو های سراب گونه اسرائیل که در رویای ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات هستند به پوچی تبدبل شده و نیل تا فرات به گورستان آن ها بدل خواهد شد.

کد مطلب: ۶۳۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به قلم خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، روز جهانی قدس یکی از وقایع تاریخی است که بسیار اهمیت دارد. حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند تا همه مسلمانان در این روز به مصیبت های مردم ستم دیده فلسطین توجه کنند و با پشتیبانی، موجب دلگرمی آن ها شوند و اتحاد و انسجام خود را به مستکبران نشان دهند و به آن ها بفهمانند که فلسطین پاره تن اسلام است و روزی به آغوش گرم و بامحبت اسلام باز خواهد گشت.

قدس در تاریخ اسلام نشانگر مبارزه و مقابله با استکبار است و وحدت و یکپا رچگی امت اسلامی را نشان می دهد و روز فریاد عدالت طلبی است.روز حقیقت جویی و روز جوشش و خروشش امت اسلامی و جامعه جهانی بر علیه جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی و حامیان او نظیر آمریکا و سازمان مللی است که با سکوت خود در برابر این جنایات و کشتار، از آن ها حمایت می کنند.

روز قدس روزی است که ما با فریاد عدالت خواهی خود لرزه بر اندام دشمنان می اندازیم و روزی است که آرزو های سراب گونه اسرائیل که در رویای ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات هستند به پوچی تبدبل شده و نیل تا فرات به گورستان آن ها بدل خواهد شد.

روز قدس تنها برای مردم فلسطین نیست بلکه برای همه ی مظلومان عالم و روز اسلام است و روز ظلم ستیزی امت محروم بر علیه کشتار و ظلم شیاطین بزرگ همچون آمریکا است. روزی است که مسلمانان جهان، مظلومیت فرزندان پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می زنند تا بیداری و هوشیاری خود را نسبت به سکوت سازمان ملل مثلا حامی حقوق بشر و ظلمی آشکاری که در حق فلسطین مظلوم و مردم ستم دیده آن می شود را به جهانیان اعلام کنند این حرکت عظیم را بنیان گذار کبیر دور اندیش انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد و مقام معظم رهبری آن را تداوم بخشید.

ای فلسطین! روز اسلام روز توست روزی که همه ی مسلمانان در کنار هم ایستاده و با قدرت کلمه توحید و شعار کوبنده"الله و اکبر" را فریاد می زنند اما قدس روزی است که چشم به راه مردی است که با ظهورش همه ی زنجیر ها را پاره کند، خون را در رگ های مرده جاری کرده و غبار مرگ را از کوچه غزه پاک کند.

ای فلسطین! ای سرزمین مقاومت و ایستادگی، ای سرزمینی که عطش مبارزه، میراث مردان مقدس تو است و ایثار و ایستادگی در چهره دختران و زنانت موج می زند این را بدان که در کنار تو هستم و فریاد اتحادمان گوش و دل استکبار را لرزانده است.

آری ای فلسطین! من ایرانی هستم، بردار مبارز تو که با مبارزه و مقاومت دشمن خود را از خاکش بیرون کرد و بر جنازه استکبار فریاد پیروزی سر داد، این را بدان که همانگونه که ترقه بازی های اخیر تروریستی تهران را با موشک های سپاهمان در دیرو الزور سوریه پاسخ دادیم دست به دست تو در آینده ای نه چندان دور بانگ پیروزی سر خواهیم داد.

منتظر باش در روز قدس امسال مانند هرسال به وعده خود عمل کرده و به یاری تو می آییم و تو وحدت و یکپارچگی صفوف مردم را در روز قدس مشاهده می کنی که چگونه فریاد مرگ برآمریکا سر خواهیم داد.

به امید روزی که سایه استبداد از سر فلسطین کم شود و فلسطین عزیز با فریاد و مبارزه اش پیروز شود هر چند امروزهم با مقاومتش زنده و پیروز است.

یاداشت از:آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار